زلزله انقلابی در دیار علویان

گزارش – حسین زحمتکش بار دیگر 22 بهمن و خلق حماسه ای جاویدان آن هم توسط مردمی که مشکلات اقتصادی و معشیتی تاب و توان را آن ها گرفته بود، موجب شد تا حاکمان و دولتمردان در سراسر دنیا انگشت به هان بمانند و نظاره گر وفای به عهد مردم ایران با آرمان های انقلاب […]

گزارش – حسین زحمتکش

بار دیگر 22 بهمن و خلق حماسه ای جاویدان آن هم توسط مردمی که مشکلات اقتصادی و معشیتی تاب و توان را آن ها گرفته بود، موجب شد تا حاکمان و دولتمردان در سراسر دنیا انگشت به هان بمانند و نظاره گر وفای به عهد مردم ایران با آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

مازندران دیاور علویان که در طول تاریخ همیشه یار و یاور دین خدا بوده است و از دوران انقلاب و پس از آن همیشه به عنوان خط شکن در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته است این بار در سالروز پیروزی حق بر باطل، گل کاشت و حماسه ای جاویدان به وسعت تاریخ آفرید. از شرق تا غرب، مردم مازندران علوی آمدند تا بگویند آرمان های انقلاب اسلامی، اصلی است که از آن نمی گذرند و تا پای جان در این راه استوارند.

گلوگاهی های ظفرمند از مسجد علوی حرکت کردند و با حضور حماسی تا میدان 22 بهمن صحنه های زیبا از دلدادگی با اسلام را به نمایش گذاشتند. آن طرف تر در بهشهر، دیار عالمان و اندیشمندان، مردم دست به خلق حماسه ای بزرگ زدند. مردم دیار آیت‌الله کوهستانی، آیت‌الله ایازی، آیت‌الله جباری و شهیدان هاشمی‌نژاد، ابوعمار، مهرزادی و کابلی همچون سال‌های گذشته از  چهارراه استقلال به صف ایستادند و ساعت 10 به سمت پارک ملت حرکت کردند و شکوه مردمی انقلاب اسلامی را در دیار علمای دین به نمایش گذاشتند.

در شهر سردار بزرگ اسلام شهید طوسی، مردم دیار خوبی ها، نکایی های ظفرمند، قبل از ساعت 10 ، جمعیتی بزرگ را برای راهپیمایی به خیابان ها آوردند تا نشان دهند نکا هنوز هم  قم کوچک ایران است! نکایی ها از جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان را با شعارهای مختلف و مستمر پیمودند. آفرین بر  این مردم هوشیار، ولایی و انقلابی!

میاندورودی ها ، دیار ظفرمندان جبهه های جنگ تحمیلی، این بار به خیابان آمدند تا صدای آمادگی خود را به گوش جهانیان برساندند و فریاد زدند: ” ای رهبر آزاده آماده ایم اماده ” .  سورکی های دلاور از مقابل شهرداری سورک تا میدان امام حسین(ع) راهپیمایی بی وصفی داشتند.

* حماسه بی وصف جویباری‌های قهرمان‌پرور

جویباری ها، منطقه دلاور خیز و قهرمان پرور که در تمام عرصه ها نه تنها برای مازندران بلکه برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرین هستند این‌بار آمدند تا به دشمن بفهمانند که جویباری جماعت، کارش به خاک نشاندن دشمن است!. جویباری های قهرمان پرور از مقابل مسجد اعظم ساعت 10 صبح حرکت کردند و در مصلی الغدیر گرد هم آمدند.

* حضور وزیر کار در راهپیمایی مردم ساری

ساری دیار خوبان، علما و مردم وفادار به جبهه حق، میزبان وزیر کار بود، آن ها در حماسه ای جاویدان نشان دادند پای آرمان های انقلاب هستند. مرکز استان در 22 بهمن ماه محل خلق حماسه ای جاویدان بود، ساروی ها برای عمل به دستور رهبر معظم انقلاب در تماشایی شدن راهپیمایی امسال، راهپیمایی تماشایی و حماسی خلق کردند.

* برگزاری تریبون آزاد در قائم‌شهر

مردم شهرستان مزین به نام قائم آل محمد(ص)، شهر سرداران و بیش از هزار شهید قائم‌شهر از خیابان امام خمینی(ره) از خیابان‌های کارگر، آیت‎الله صالحی‌مازندرانی، شریعتی، مدرس و از کوچه و پس کوچه‌های این شهر عاشقانه برای شرکت در راهپیمایی حرکت کرده‌اند.نکته بسیار جالب در راهپیمایی 22 بهمن در قائم‌شهر برگزاری تریبون آزاد توسط جوانان  دانشجو با موضوع چرایی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با علم به مشکلات اقتصادی بود. مردمی که در این تریبون آزاد شرکت کرده بودند همگی بر حفظ ساختار نظام و دفاع از اصالت ولایت فقیه تاکید داشتند اما مطالبه اقتصادی را جدای از آرمان ها و اهداف والای الهی و اسلامی می دانستند که دولتمردان می بایست به آن توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

* فریدونکناری ها همگی بصیر بودند

مردم سرزمین بصیر پرور فریدونکنار چنان جمعیتی را به خیابان آوردند که وسعت کوچک این شهر را با بزرگی حضور خود مانند خاری بر چشم دشمنان فرو برد. رسانه ها از ثبت حضور مردم فریدونکنار عاجر مانده بودند. مردم دیار سردار بصیر عزیز از مقابل مسجد جامع این شهر از ساعت 10 به سمت مصلای قدس حرکت کردند.

* خلق حماسه در شهر قدمگاه رهبر معظم انقلاب

مردم دیاری که هر سال قدمگاه رهبر معظم انقلاب است حضور حماسی و ولایتی در راهپمیایی 22 بهمن ماه داشتند. مردم ولایتمدار نوشهر با خلق حماسه ای بزرگ قدوم متبرک قدمگاه ولی امیر مسلمین را گرامی نگه داشتند آن ها رأس ساعت 10 از مسجد جامع این شهر فریادهای خود را سر دادند و حرکت انقلابی‌شان را آغاز کردند.

* غربی ها بر دهان غربی ها مشت محکمی زدند

مردمان تنکابن ، شهر امیر خلبان سرلشکر علی‌اکبر شیرودی و سلمان هراتی ساعت 10 از مسجد جامع این شهر به سمت میدان شهید شیرودی و میدان امام(ره) حرکت انقلابی‌شان را آغاز کردند. مردم رامسر،غربی‌ترین شهر مازندران و عروس‌ شهرهای ایران رأس ساعت 10 از مقابل شهرداری رامسر با نوای یک صدای مرگ بر آمریکای جنایتکار راهپیمایی خود را آغاز کردند آنها تا مصلای جوادالائمه(ع) ادامه مسیر می‌دهند. مردم غرب مازندران حرکتی بزرگ و حماسی را خلق کردند، غرب مازندران نشان داد غرب هر کجا که باشد باید الهی شود و اگر غیر این بود باید مشت بر دهانش کوبید!