رونمایی سید از مغز متفکر طوفان الاقصی!

وقتی خبر عملیات طوفانی 7 اکتبر منتشر گشت سوالی ذهن تمام تحلیل گران و کارشناسان زبده سیاسی و نظامی و همچنین رسانه ای را متوجه خود ساخت. سوال این بود که طراح اصلی این عملیات چه کسی بود.

شکرالله رضازاده شرمه

وقتی خبر عملیات طوفانی 7 اکتبر منتشر گشت سوالی ذهن تمام تحلیل گران و کارشناسان زبده سیاسی و نظامی و همچنین رسانه ای را متوجه خود ساخت. سوال این بود که طراح اصلی این عملیات چه کسی بود.

پیچیدگی این عملیات نشان از یک طراح هوشمند می داد. طراحی که با مهارت تمام، اقدام به تدوین و تنظیم چنین عملیات ویژه ای نمود. عملیاتی که از ابتدای تاسیس رژیم جعلی الی حال، کاملا بی نظیر و بی مثال به شمار می آید.

در روز سوم بعد از طوفان الاقصی ، رسانه ها از “محمد ضیف” متولد 1960 در خان یونس که اکنون فرماندهی گردان های عزالدین قسام را بر عهده دارد بعنوان طراح اصلی عملیات مذکور نام بردند. فردی که کسی از مکان استقرار او اطلاعی ندارد و تنها تصویری هم که از او موجود هست به حدود بیست سی سال قبل مربوط می شود.

اگرچه رسانه های منطقه ای و بین المللی از “ضیف” بعنوان مغز متفکر عملیات مذکور یاد کردند اما سید مقاومت در عصر سوم نوامبر از طراح اول و آخر عملیات مذکور و دیگر عملیات های مشابه، رونمایی کرد. سید حسن نصرالله در سخنان فوق العاده هوشمندانه و کاربردی خود در عصر جمعه، از دو نفری نام برد که نه تنها مغز متفکر جبهه مقاومت هستند بلکه موتور پرشتاب و قوی این جبهه نیر محسوب می شوند.

چندین سال قبل ” برژینسکی” نظریه پرداز لهستانی الاصل کاخ سفید که در ابتداء انقلاب مشاور امنیت ملی رئیس جمهور وقت آمریکا را برعهده داشت در یک جلسه مهم امنیتی و نظامی که با حضور نمایندگان ارشد کشورهای عضو پیمان نظامی” ناتو” شده بود به جاده ای جدید در چارچوب نظم نوین جهانی اشاره کرد که تابلوهای این جاده، توسط دو نفر نصب شده است.

دو نفری که سید حسن در سخنرانی خود از آنان بعنوان مغز متفکر مقاومت نام برد دقیقا همان دو نفری هستند که برژینسکی در آن جلسه مهم ناتو از آن دو بعنوان نصاب تابلو جاده جدید جهانی یاد کرد.

سید روح الله خمینی و سید علی خامنه ای دو نامی هستند که هم در سخنان نصرالله آمده و هم در صحبت های برژینسکی. اگر “محمد ضیف” می شود مغز متفکر عملیات بزرگ و بی نظیر طوفان الاقصی و یا ” عماد مغنیه” می شود طراح اصلی عملیات های غافلگیرانه و دشمن شکن حزب الله در جنگ 33 روزه، بدون تردید و بلاشک ممکن نبود مگر با تلمذ در کلاس درس ولایت مطلقه فقیه.

بدون اغراق باید گفت که شیطان بزرگ در مواجه با مدل حکومتی ولایت فقیه که منبعث از مکتب حیاتبخش اسلام ناب هست حقیقتا دچار سرگیجه ای شدید شده است. سرگیجه ای که هر روز عرصه را بر اردوگاه باطل تنگ تر و تنگ تر می کند.

بپذیریم تمسک عملی به این مدل حکومتی نه تنها اقتدار بین المللی جهان اسلام را در پی دارد بلکه نسخه شفابخش موضوعات داخلی جهان اسلام نیز هست. موضوعاتی که امروزه بسیاری از کشورهای اسلامی را در برگرفته است.