رهاسازی فاضلاب در دریا فاجعه‌آمیز است

حرف آنلاین:عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب بیش از ظرفیتشان استفاده می‌شود و خروجی فاضلاب‌هایی که به دریا رها می‌شود بسیار فاجعه‌آمیز است. لی‌اکبر زلیکانی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: سختی آب آشامیدنی را می‌توان با تصفیه کاهش داد اما در شهر ساری تصفیه‌خانه نداریم. وی با […]

حرف آنلاین:عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب بیش از ظرفیتشان استفاده می‌شود و خروجی فاضلاب‌هایی که به دریا رها می‌شود بسیار فاجعه‌آمیز است.

لی‌اکبر زلیکانی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: سختی آب آشامیدنی را می‌توان با تصفیه کاهش داد اما در شهر ساری تصفیه‌خانه نداریم.

وی با بیان اینکه مشخص نیست متولی تعیین کیفیت فیزیکی و بیولوژیکی آب آشامیدنی، کدام دستگاه است، گفت: درباره توسعه شبکه آبرسانی بین شهرداری و اداره آب و فاضلاب، هماهنگی وجود ندارد.

زلیکانی با اشاره به نرسیدن آب به ساختمان‌های بلند‌مرتبه‌، افزود: بسیاری از مناطق شهری دارای افت فشار و کمبود آب است. برخی مناطق شهری ساری به علت افت فشار دچار قطعی آب می‌شوند، مردم ما را به عنوان نماینده خود در پارلمان شهری انتخاب کرده‌اند تا به امور آنها رسیدگی کنیم و در این زمینه هم از ما انتظار دارند برای رفع مشکل، پی‌گیری کنیم.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب با میزان دریافتی فاضلاب همخوانی ندارد، تصریح‌کرد: از تصفیه‌خانه‌ها بیش از ظرفیتشان استفاده می‌شود و خروجی فاضلاب‌هایی که به دریا رها می‌شود بسیار فاجعه‌آمیز است. /فارس