رشد 10برابری تولید کاغذ در چوب و کاغذ مازندران

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از رشد 10برابری تولید کاغذ در این واحد صنعتی طی دولت سیزدهم خبرداد.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از رشد 10برابری تولید کاغذ در این واحد صنعتی طی دولت سیزدهم خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، امید نیک نژاد، در نشست مشترک شورای ائتلاف مازندران و منتخبین مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، یکی از ظرفیت های ملی مازندران به شمار می رود، اظهار کرد: مفتخریم که بعد از 40سال از انقلاب در کشور در تولید کاغذ چاپ و تحریر نیاز آموزش و پرورش را در این واحد تولیدی رفع کرده ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذته توانستیم کاغذ موردنیاز برای 150میلیون جلد کتاب درسی را تولید کنیم، افزود: در این مدت برای  14 و نیم میلیون دانش آموز کشور کتاب موردنیاز در مازندران تولید و عرضه می شود.

نیک نژاد با اشاره به اینکه این افتخار بزرگی است برای مازندران و شاید کمتر واحد صنعتی باشد که در استان یک محصول استراتژیک برای تمام کشور تولید کند، ادامه داد: این واحد صنعتی، مجموعه ای بود که سال های بعد از  96 که طرح بهره برداری از جنگل متوقف شد در حال فروخته شدن بود و به صورت کلی به سامان نبود، با اهتمام دولت سیزدهم و ماموریت به معاون اول رئیس جمهور در ساماندهی کاغذ کشور، به وضعیت مطلوب رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت توانستیم تولید کاغذ در این مجموعه را از 3500تن تولید به 42هزار و 500 تن برسانیم، گفت: روند 10برابری تولید کاغذ در این واحد دستاورد مهمی به شمار می رود که برای ادامه آن نیاز به استفاده از تمامی ابزارها و نیروهای نظام و انقلاب است.