معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

کم‌ شدن تخلفات بخش ایمنی و حادثه‌ساز رانندگان در مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت : تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل ونقل در کمیسیون ماده 12 وتخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده 11 مطرح و مورد رسیدگی و اعمال قانون شد که به همین علت در سال گذشته شاهد کم‌تر شدن تخلفات به‌ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه‌ساز از سوی رانندگان بودیم.

حرف آنلاین : ابوالفضل صفری  اظهار داشت: همچنین در راستای اجرای ماده 11 مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌ای کالا و مسافر 1جلسه کمیسیون برگزار شده و به 28 پرونده رسیدگی گردید 21 فقره آن مربوط به رسیدگی رانندگان بخش کالا و 7 فقره رانندگان بخش مسافر است.

معاون حمل و نقل اخذ کمیسیون اضافی،عدم پرداخت کرایه رانندگان،عدم اخذ بارنامه، اضافه تناژ و عدم رعایت ضوابط ایمنی،شکایات حوزه حمل و نقل بار توقف اتوبوس ها درمیادین،واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون ها عنوان کرد.

وی گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم. ضمن این‌که کاربران عزیز می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه 141 با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان ارسال و پیگیری نمایند.