رد یا تایید صلاحیت کاندیداها تا دقیقه ۹۰ ادامه دارد

نائب‌رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای استان مازندران گفت: قانون این اختیار را به هیات مرکزی نظارت داده که تا دقیقه ۹۰ نامزدهای شورای شهر را تایید و ردصلاحیت کند. کمال علیپور در نشست خبری در ساری اظهار داشت: ما قبلا در هیات نظارت بر این باور بودیم که در تایید صلاحیت‌ها […]

نائب‌رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای استان مازندران گفت: قانون این اختیار را به هیات مرکزی نظارت داده که تا دقیقه ۹۰ نامزدهای شورای شهر را تایید و ردصلاحیت کند.

کمال علیپور در نشست خبری در ساری اظهار داشت: ما قبلا در هیات نظارت بر این باور بودیم که در تایید صلاحیت‌ها خیلی به تحقیقات میدانی توجه نکنیم، که متاسفانه در این دوره در کل کشور تحقیقات میدانی بیشتر بوده است که باید در قانون اصلاح شود.

علیپور ضمن تشکر از آقای مهدی سعادتی و تلاش‌هایشان در هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا، بیان کرد: اینکه وی انصراف داد نشان دهنده این نیست که کار خاصی صورت نگرفته بلکه یک جای کار یک ایراداتی داشت یا خستگی بود یا هر چیزی که منجر با انصرافشان شد، کسی از همکاران نمیپذیرفت این خلا را پر کند، با توجه به اینکه جانشین کمیته فنی ستاد آقای رئیسی هم هستم قبول کردم وارد این کار سنگین شوم چون آبروی کشور در گرو انتخابات است نه بحث تایید صلاحیت‌ها!

نائب رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای استان مازندران درخصوص نامه ای که به امضای وی و بابایی کارنامی نماینده ساری جهت تایید صلاحیت چند نامزد شورای شهر ساری گفت: براساس اعتماد به همکارمان آقای بابایی کارنامی چند نفری در ماده ۶۳ قرار داشتند را با مشورت آقای مرادیان امضا کردم اما در نهایت هیچکدام از این افراد تایید نشدند.