راه اندازی نیروگاه نوشهر دغدغه کمبود برق را کاهش داد

نوشهر-خبرنگار حرف: استاندار مازندران گفت : وارد مدارشدن واحدگازی نیروگاه سیکل ترکیبی 460 مگاواتی غرب مازندران مستقر در نوشهر تاحدودی دغدغه مسئولان و مشترکان این منطقه در زمینه کمبود برق را کاهش داد. محمد اسلامی در آئین بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، افزود: غرب مازندران به علت ورود […]

2

نوشهر-خبرنگار حرف: استاندار مازندران گفت : وارد مدارشدن واحدگازی نیروگاه سیکل ترکیبی 460 مگاواتی غرب مازندران مستقر در نوشهر تاحدودی دغدغه مسئولان و مشترکان این منطقه در زمینه کمبود برق را کاهش داد. محمد اسلامی در آئین بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، افزود: غرب مازندران به علت ورود چشمگیر مسافران و میهمانان ناخوانده هرساله بویژه در فصل تابستان، با کمبود انرژی الکتریکی مواجه بودند که با بهره برداری از این طرح ملی این مشکلاتی تاحدودی حل شد

استاندار مازندران گفت : ‌امروز آنچه در بهره برداری از این طرح دیده می شود ، حس نزدیکی میان مردم ومسئولان ، هم افزایی و همراهی بین بخشی است که جای تقدیر دارد.

اسلامی با قدردانی از مردم به واسطه شکیبایی و رعایت مصرف برق ، افزود:‌ با توجه به روزهای باقی مانده تا پایان فصل تابستان امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد تا به آسانی بتوان از این بحران عبور کرد.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : بهره برداری از این طرح بسیار بزرگ در این شرائط حساس ، تحریم و تهدیدهای دشمن با عزم دولت ، رهنمودهای هدایتگرایانه رهبری و مجلس شورای اسلامی جای افتخاردارد.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به کمبود آب آشامیدنی مناطقی از حوزه روستایی وشهری شهرستان های نوشهر و چالوس از وزیر نیرو خواست تا با تخصیص اعتبار لازم برای شتاب بخشی طرح آبرسانی به شهرهای نوشهر ، چالوس ، مرزن آباد و هچیرود و 129 روستای این منطقه شد .