راه اندازی مرکز حمایت از زنان آسیب دیده مازندران در آمل

آمل-خبرنگار حرف به مناسبت هفته بهزیستی، مرکز حمایت از زنان آسیب دیده استان مازندران در آمل راه اندازی شد همچنین چند طرح اشتغالزایی فرزندان بهزیستی نیز به مناسبت همین هفته مورد بهره برداری قرار گرفت. مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بهزیستی با توجه به تاکیدات رهبری پیشگیری […]

آمل-خبرنگار حرف

به مناسبت هفته بهزیستی، مرکز حمایت از زنان آسیب دیده استان مازندران در آمل راه اندازی شد همچنین چند طرح اشتغالزایی فرزندان بهزیستی نیز به مناسبت همین هفته مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بهزیستی با توجه به تاکیدات رهبری پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخلات اثربخش در این حوزه است، تصریح کرد:بهزیستی در این حوزه به صورت تخصصی با برخورد علمی رفتار می کند.

وی با بیان اینکه بهزیستی با مشکلات عدیده در حوزه آسیب های اجتماعی روبه است اما در این زمینه تلاش های بسیاری انجام می دهد، بیان کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی یکی از مقوله های ارزشمند توجه به حوزه زنان است که مورد تاکید قرار گرفته است.

آرام با بیان اینکه زنان نیازهای ویژه ای دارند که باید در صورت نیاز در مراکز اساسی مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: حوزه زنان از حوزه های مهم و حیاتی بهزیستی است و در صورت توجه به این قشر آسیب های دیگر نیز به صورت کنترل شده خواهد بود.

در این مراسم همچنین افتتاح مركز مشاوره فرا روان، افتتاح خانه بازي سرزمين من (با مديريت يكي از فرزندان خانه حمايتي سجاد) و افتتاح آژانس بانوان پونه (گروه همياران) به مناسبت هفته بهزیستی صورت گرفت.

photo_2018-07-25_08-33-57 photo_2018-07-25_08-34-04 photo_2018-07-25_08-34-12 photo_2018-07-25_08-34-18