دستگیری اعضای باند کلاهبرداران فروشگاه های مجازی در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار کرد : اعضای باند کلاهبرداران حرفه‌ای که از درگاه فروشگاه‌های مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند در بابل دستگیر شدند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی شکایت افرادی مبنی بر اینکه خودرو‌های خود را در نرم افزار‌های مجازی برای فروش آگهی کرده بودند و فردی تحت عنوان خریدار با آن‌ها تماس و با ارائه چک‌های جعلی و بلاصاحب اقدام به خرید خودرو کرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدزمان شالیکار افزود: در بررسی کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد این فرد با همدستی دو نفر دیگر با مالکان خودرو که در فروشگاه‌های مجازی برای فروش آگهی شده بودند تماس و ضمن خرید خودرو با چک‌های جعلی و بلاصاحب، خودرو‌ها را به استان‌های همجوار منتقل و به فروش می‌رساندند.

او ادامه داد: پس از انجام اقدامات تخصصی فرد کلاهبردار و همدستان وی شناسایی و دستگیر و در اعترافات خود به ۱۸ فقره کلاهبرداری اعتراف کردند که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ شالیکار در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در فروشگاه‌های مجازی، گفت: شهروندان در صورت معامله از طریق سایت‌های اینترنتی با رعایت تمام جوانب و اطمینان از پرداخت وجه اموال خود را تحویل خریداران دهند.