دستگاه قضایی از واحدهای صنعتی مازندران حمایت خواهد کرد

حرف آنلاین: رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سیاست دستگاه قضایی استان حمایت از واحدهای توليدی مستقر در شهرک‌های صنعتی است.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری درباره حمایت از واحدهای صنعتی مازندران در نشست پیگیری اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران اظهار کرد: بانک‌ها به‌عنوان حامی مهم تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف باید پیگیر مطالبات خود باشند.

وی خواستار پیگیری دادستان، مدیرکل بازرسی استان و مسئولان مرتبط برای شناسایی و پیگیری مطالبات بانک‌ها و بررسی وضعیت ساماندهی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مازندران شد.

اکبری با بیان اینکه واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی موجب ایجاد تغییراتی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و محیطی پیرامون خود می‌شوند ادامه داد: این واحدها اثرات مثبتی همچون تقليل مهاجرت، کاهش فقر، افزایش درآمد و بهبود شرایط اقتصادی دارند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سیاست دستگاه قضایی استان حمایت از این واحدهای توليدی مستقر در شهرک‌هاست و با برطرف شدن موانع و چالش‌ها، شهرک‌های صنعتی در شرایط بهتری به فعالیت ادامه خواهند داد.

این مسئول با اشاره به بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس در مصویات ستاد تسهیل بر لزوم اجرای آن تاکید و اضافه کرد: در این راستا موانع موجود همچون صدور سند و استفاده از تسهیلات بانکی باید در اسرع وقت برطرف شود و مواردی همچون برق، آب و راه، در اولویت قرارگیرد چرا که با گذشت زمان هزینه‌ها چندبرابر خواهد شد.

در ادامه این نشست، مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌ها در شهرک صنعتی مرزن‌آباد چالوس، تأمين سرمايه در گردش را يكی از مشكلات مهم واحدهای تولیدی عنوان و تصریح کرد: بانک‌ها بايد در اين زمينه همكاری بيشتری داشته باشند.

ياسر امينی تاکید کرد: حمايت دستگاه قضایی از فعاليت صنعتگران گام مؤثری در اجرای منويات مقام معظم رهبری در مسير شكوفایی توليد و صنعت استان خواهد بود.