دستگاه قضائي با تمام قوت با مفاسد اقتصادي برخورد مي‌كند

نكا- خبرنگار حرف: دادستان نكا گفت: مردم بايد آگاه شوند و اطلاع‌رساني درست انجام شود تا همگان از خدمات ارائه شده آگاه شده و بدانند مسؤولان دغدغه رفع مشكلات دارند و بيت‌المال براي دستگاه قضائي مهم است و با تمام قوت با مفاسد اقتصادي برخورد مي‌كنيم.  حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی امروز در ديدار با جمعي از […]

2

نكا- خبرنگار حرف: دادستان نكا گفت: مردم بايد آگاه شوند و اطلاع‌رساني درست انجام شود تا همگان از خدمات ارائه شده آگاه شده و بدانند مسؤولان دغدغه رفع مشكلات دارند و بيت‌المال براي دستگاه قضائي مهم است و با تمام قوت با مفاسد اقتصادي برخورد مي‌كنيم.  حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی امروز در ديدار با جمعي از مردم نكا اظهار کرد: تلاش براي احقاق حق مردم از مهمترين وظيفه‌اي است كه دستگاه قضائي بر عهده دارد و با تمام توان در اين بخش تلاش دارد. وي افزود: يكي از خواسته‌هاي دشمنان اين بود كه افراد مسؤول و متعهد را كنار زده و يا نقش آنان را از انقلاب كمرنگ جلوه كند و بايد مراقب باشيم. دادستان نكا گفت: امروزه نشانه‌ها را از زبان مقام معظم رهبري مي‌بينيم و مي‌شنويم و بايد توجه كنيم كه نكند افراد مسؤول و متعهد، كنار زده شوند. ملاكريمي افزود: بازار ما داراي امنيت است و ناامن كردن بازار، بازي دشمن است و مفسدان اقتصادي در هر رده بايد به مردم معرفي شوند و مردمي كه در هر شرايط سخت رد پاي نظام حاضر شدند و مشكملات را تحمل مي‌كنند و قصور برخي از مسؤولان را تحمل نمي‌كنند و بايد اين مشكلات بررسي شود. وي بيان داشت: ويژگي مهم شهيد بهشتي در زمان خدمتگزاري وجود داشت و در زمان خود پيرو امام بوده است و تمام اعمال و رفتار ايشان نشأت گرفته از امام راحل بوده است.

دادستان نكا گفت: ضمانت انقلاب ما در اين شرايط تبعيت محض از ولايت فقيه و رهبري است و تا مادامي كه اين تبعيت وجود داشته باشد، موفقيت داريم. ملاكريمي افزود: تمام دشمني‌ها، حيله و نيرنگ‌ها اين روزها متوجه رهبري است و به نوعي تمام كفر در مقابل انقلاب اسلامي ايران ايستاده است و همچنان كه امام راحل در دوران جنگ تحميلاي فرمودند كه ” اين جنگ ما با صدام و صداميان بين دو كشور نبود و جنگ بين اسلام و كفر است” اكنون هم همه كفر مقابل رهبري و انقلاب ما ايستاده است و بايد بصيرت‌افزايي شود. وي با بيان اينكه خدمتگزاران نظام براي مردم دلسوزي دارند؛ خاطر نشان كرد: هر مسؤول و هر ايراني بايد براي اين انقلاب و مردم تلاش كند و خدمات‌رساني مناسب ارائه كند و بايد متوجه باشيم و از خداوند بخواهيم كه به ما خدمتگزاران توفيق دهد تا خدمات بيشتري ارائه شود و كمك مردم و نظام شود.

دادستان نكا با اشاره به وضعيت استان و بيكاري و اقتصاد گفت: دو ثروت جنگل و دريا از نعمات بزرگ استان مازندران است اما همچنان فقير است و بيكاري وجود دارد كه بايد در تنظيم قراردادها و واگذاري‌ها نظارت شود تا حقي ضايع نشود. ملاكريمي افزود: دست‌درازي به بيت‌المال را قبول نداريم و اگر از سوي دولت عرصه‌اي واگذار شد براي انجام كاري در شهرستان يا استان اما به هر دليلي كار و شغل مورد نظر اجرايي نشد؛ بايد به بيت‌المال برگردد . وي گفت: اگر حقي از مردم ضايع شود، دستگاه قضايي در التيام‌بخشي به درد مردم در كنار آنان است و دشمن چنين القاء مي‌كند كه نظام كارآمد نيست و با ترفندهاي مختلف براي اين امر وارد عمل شده است.