در فضای مجازی انواع حمله‌ها و هجمه‌ها را برای ناامید کردن جامعه داریم

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تاکید کرد : در فضای مجازی انواع حمله‌ها و هجمه‌ها را برای ناامید کردن جامعه داریم اما نکته مهم بر خود اتکایی کشور و این انجمن‌های فعال است.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مهدی بادپا در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت واقع در پردیس دانشگاهی بابلسر با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره حرکت موجب تعامل و آشنایی بیشتر از بهتر انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با هماهنگی وزارت علوم به برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و تخصصی می‌پردازد.

وی افزود: نشست دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها، نشست کارشناسان انجمن‌های علمی به منظور ایجاد هم‌افزایی، نشست دبیرهای اتحادیه از مهمترین این نشست‌ها در این جشنواره است تا مشکلات و کاستی‌های انجمن‌ها مورد شناسایی و رسیدگی قرار گیرد.

بادپا با بیان اینکه به منظور آشنایی دانشجویان برتر نسبت به فعالیت سایر دانشگاه‌ها نشست کارگروه انجمن‌های علمی نیز برگزار می‌شود، گفت: در این سه روز جشنواره وزارت علوم تمام تلاش خود را به کار برده تا توانمندی‌های انجمن‌ها به خوبی به اجرا درآید.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ابراز رضایت‌مندی از انجمن‌های فعال طی دوران کرونا عنوان کرد: بسیج مردمی و جهادی انجمن‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگاه‌ها در زمان کرونا نکته بسیار مهمی است که با وجود ایجاد ترس، خط مقدم کارگاه‌هایی بودند که حضور مستدام و مهم داشتند؛ آن شرکت‌ها مایه امید بودند و با وجود تحریم‌ها این‌ها به کشور کمک کردند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی انواع حمله‌ها و هجمه‌ها برای ناامید کردن جامعه داریم اما نکته مهم بر خود اتکایی کشور و این انجمن‌های فعال است بنابراین باید به آن‌ها ارتباط و اعتماد داشته و فعالیت‌شان را مغتنم بدانیم.

بادپا خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف اتفاقات داخلی ما را بررسی و مردم کشور ما را درگیر می‌کنند تا از آن دستاوردهای علمی دور کنند اما دانشجویان و انجمن‌های علمی برتر نباید اجازه این کار را به این کشورها بدهند.