ماموریت آیت الله رئیسی به بازرسی و دادگستری مازندران

رئیس قوه قضاییه گفت: شایسته نیست در سال جهش تولید، خط تولید ۹۰ هزار تُنی کارخانه چوب و کاغذ مازندران بخاطر آنکه یک تصمیم اجرایی سریع در رابطه با تامین نقدینگی و همچنین تامین مواد اولیه این کارخانه گرفته نمی‌شود، تعطیل باشد.خ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان مازندران همراه استاندار […]

رئیس قوه قضاییه گفت: شایسته نیست در سال جهش تولید، خط تولید ۹۰ هزار تُنی کارخانه چوب و کاغذ مازندران بخاطر آنکه یک تصمیم اجرایی سریع در رابطه با تامین نقدینگی و همچنین تامین مواد اولیه این کارخانه گرفته نمی‌شود، تعطیل باشد.خ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان مازندران همراه استاندار و مسئولان مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ این استان بازدید کرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امکان تامین مواد اولیه کارخانه چوب و کاغذ مازندران بدون کوچکترین تخریب و لطمه به جنگل، کاملا در داخل کشور وجود دارد، گفت: این مواد اولیه هم با کمک سازمان جنگل‌ها و هم از طریق استفاده از چوب‌های شکسته، کاملا قابل تامین شدن است.

رئیس دستگاه قضا ضمن تاکید بر هم‌افزایی مدیران استان مازندران برای رفع مشکلات کارخانه چوب و کاغذ اظهار کرد: مسئولان و مدیران عالی‌رتبه باید دور یک میز بنشینند و هر چه سریعتر برای حل مشکلات این کارخانه راهکار تعیین کرده و راهکار نهایی را اجرا کنند.

آیت الله رئیسی افزود: نباید خط تولید ۹۰ هزار تُنی کارخانه چوب و کاغذ بخاطر آنکه یک تصمیم اجرایی سریع گرفته نمی‌شود، تعطیل بماند.

رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: دغدغه و اراده حل مشکلات کارخانه چوب و کاغذ را در مدیران و مسئولان مربوطه استانی و همچنین هیئت مدیره این کارخانه مشاهده می‌کنیم لکن این قضیه با تاخیر مواجه شده است.

آیت الله رئیسی در ادامه تصریح کرد: شایسته نیست در سال جهش تولید، خط تولید ۹۰ هزار تُنی کارخانه چوب و کاغذ مازندران بخاطر آنکه یک تصمیم اجرایی سریع در رابطه با تامین نقدینگی و همچنین تامین مواد اولیه این کارخانه گرفته نمی‌شود، تعطیل باشد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تامین نقدینگی و مواد اولیه کارخانه چوب و کاغذ باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید کاغذ تحریر در این کارخانه خواهد شد، گفت: بانک‌ها در این مسیر باید کمک کنند تا نقدینگی کارخانه چوب کاغذ افزایش پیدا کند.

آیت الله رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های کارخانه چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: نباید کارخانه‌ای که استعداد تولید بخش قابل توجهی از کاغذ‌های تحریر مورد نیاز آموزش و پرورش و مطبوعات کشور را دارد امروز تنها کاغذ‌های کارتونی تولید کند و در سوی مقابل ما شاهد واردات کاغذ تحریر به کشور باشیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از واردات غیرضرور به کشور، گفت: یکی از مصادیق واردات بی رویه همین است که کارخانه‌ای به عظمت کارخانه چوب کاغذ که می‌تواند کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی و مطبوعات را با بهترین کیفیت تولید کند تعطیل باشد و در سوی مقابل کاغذ به کشور ما وارد شود.