در بحث آبزیان هیچ محدودیت زمانی و فصلی نداریم

صادرکننده محصولات آبزیان مازندران گفت : در بحث آبزیان هیچ محدودیت زمانی و فصلی نداریم و تولیدات ما می تواند هرروزه باشد.

قلی پور صادرکننده محصولات آبزیان استان مازندران در گفت و گو با حرف آنلاین با اشاره به اینکه قصد ما در تیرماه یک سفره دو روزه با استاندار مازندران به روسیه بود که این امر محقق نشد ، گفت : هفته آینده تکلیف مان را با این شرکت مشخص می کنیم.

وی با اعلام اینکه قصد ما بر این بود که آقای استاندار با حضور خود شاهد این قرداد باشد ، افزود : حجم این قرارداد بالا است و ما همچنان به مدت 5 ماه است که بلاتکلیف هستیم و چگونه قرار است تبادلات بانکی ما با این وضعیت تحریم ها انجام شود ؟

قلی پور خاطرنشان کرد : شرکت پاک سمن 1400 تن صادرات داشته است که در طی سال ها پس از انقلاب بی نظیر بود و ما تنها توانستیم 880 تن آن را ثبت کنیم و 600 تن دیگر به دلیل تبادلات ارزی ثبت نشده است.

صادرکننده محصولات آبزیان استان مازندران با اذعان بر اینکه قیمت یک کانتینر ماهیان خاویار 220 هزاردلار است ، ادامه داد : 9 محصول شامل کنسرو،خوراک و آبزیان ، ماهیان خاویاری و … به مدت 5 ماهه که این شرکت در انتظار قرارداد ماست وحجم قرارداد ما 350 تا 500 میلیون دلار است.

او اظهارکرد : در بحث آبزیان هیچ محدودیت زمانی و فصلی نداریم و تولیدات ما می تواند هرروزه و قیمت ما باید به روز و جهانی باشد.