دادگاه ویژه برخورد با عوامل مسمومیت دانش آموزان مازندران تشکیل می شود

فاطمه عربی: رئیس کل دادگستری مازندران گفت : عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون اغماض و با سرعت و قاطعیت در دادگاه ویژه ای که تعیین خواهد شد محاکمه می شوند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از بروز اتفاقات اخیر ومسمومیت تعدادی ازدانش آموزان استان، گفت: به زودی عامل یا عوامل این اقدام غیر انسانی و جنایتکارانه شناسایی و در دادگاه ویژه محاکمه خواهند شد.

او با اشاره به مواضع قاطعانه مقام معظم رهبری ومسئولان عالی قضایی درخصوص مسمومیت دانش آموزان ، افزود: درهمین راستا، دادستان های سراسر استان موظف و موکلف شدند با همکاری مراجع امنیتی وآموزش وپرورش نسبت به شناسایی عوامل این اقدام غیر قابل اغماض اقدام کنند و با تکمیل ادله کافی در دادگاه ویژه ای که تعیین خواهد شد به پرونده آنها رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری مازندران هزینه ارتکاب این اقدام جنایتکارانه را بسیار بالا وسنگین دانست و تصریح کرد : پرونده عامل یا عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون هیچ عفو یا آزادی مشروط،با قاطعیت وبه سرعت رسیدگی می شود.

عالی ترین مقام قضایی استان ازخانواده ها واولیا مدرسه خواست موارد مشکوک را به مراجع امنیتی وانتظامی اعلام کنند.

حجت الاسلام اکبری ذکر کرد: این اقدام غیر انسانی،توطئه ای طراحی شده است ومن از خانواده های دانش آموزان می خواهم خونسردی خود را حفظ کرده وبه شایعات توجه نکنند دشمن می خواهد نونهالان ما ازرفتن به مدرسه خودداری کنند به حمد خدا این توطئه نیز به مانند توطئه های دیگر خنثی خواهد شد وجای نگرانی نیست.