حکم قتل عمد شهید آیت الله سلیمانی هرچه زودتر صادر شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی ابعاد ترور شهید آیت الله سلیمانی را هرچه زودتر بررسی و روشن کنند، گفت : باید حکم قضایی این جنایت که یک قتل عمد است صادر شود.

به گزارش حرف آنلاین؛ آیت الله محمدی لائینی امشب در مراسم وداع با پیکر شهید آیت الله سلیمانی در مصلی بابلسر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این عالم مجاهد، اظهار کرد: رهبر عالیقدر انقلاب به درستی ایت الله سلیمانی را شناختند بطوریکه برای این عالم مجاهد مسئولیت های مختلفی برگزیدند چرا که لیاقتشان را داشتند.

امام جمعه ساری افزود: به شهرستان سوادکوه شهید پرور و بابلسر ولایی آفرین باید گفت که چنین دُرَ گرانبهایی را در دامان خودشان پرورش دادند.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: شخصیت حقیقی و کمالات علمی، ولایتمداری، پایبندی و دلسوزی برای مردم، مشی متواضعانه و خاکی ایت الله سلیمانی دل‌های مردم را جذب خود کرده است که مزد روضه خوانی ها و زحمات خودشان را گرفتند و به مقام شهادت دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه چنین شخصیتی حقش شهادت بود و به حقش رسید، افزود: شهید ایت الله سلیمانی عاشق شهادت بود باید این جایگاه و شخصیت را مورد تجلیل احترام قرار دهیم تا روح امام وشهدا را شاد کنیم.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از مقام شهید آیت الله سلیمانی تجلیل از ولایت روحانیت و منبر وحی خطابه است؛ دشمنان از این کار می‌ترسند و وظیفه داریم از این شخصیت مهم تجلیل نماییم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی ابعاد ترور شهید آیت الله سلیمانی را هرچه زودتر بررسی و روشن کنند و باید حکم قضایی این جنایت که یک قتل عمد است صادر شود.

وی با تاکید براینکه به مسئولیت و حمایت از انقلاب اسلامی باید ادامه دهیم چرا که خواسته ایت الله سلیمانی حمایت از ولایت و تبعیت از ولایت است، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت، نماز و حجاب بدون شک وصیت شهید ایت آلله سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: باید در برابر آسیب‌هایی که به فرهنگ وارد می‌شود دفاع کنیم چرا که هجمه‌های فرهنگی ما را به ذلت می‌رساند و دین را از ما می‌گیرد