حمایت ها ادامه دار باشد لیگ برتری می شویم

ممشلی گفت: مهدی پاشازاده مربی خوبی است که من سابقه کار کردن با او را داشتم و فکر می‌کنم اگر حمایت ها ادامه داشته باشد تیم ما یکی از صعود کننده‌ها خواهد بود. مجتبی ممشلی بهترین گلزن نساجی در نیم فصل اول است. مدافعی که می‌گوید در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ و دفاع […]

ممشلی گفت: مهدی پاشازاده مربی خوبی است که من سابقه کار کردن با او را داشتم و فکر می‌کنم اگر حمایت ها ادامه داشته باشد تیم ما یکی از صعود کننده‌ها خواهد بود. مجتبی ممشلی بهترین گلزن نساجی در نیم فصل اول است. مدافعی که می‌گوید در پست هافبک دفاعی و دفاع چپ و دفاع وسط هم بازی کرده و از شم گلزنی خوبی برخوردار است.

این بازیکن در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات نیم فصل اول و همچنین مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می خوانید:

*از نظر شما نیم فصل اول چه طور بود؟

ما نیم فصل را با یک برد و یک باخت خانگی شروع کردیم اما بعد از تحمل شکست در هفته دوم متحد شدیم و تیم به نتایج خوبی رسید. در اواخر نیم فصل اول م شاید نتایج خوبی نگرفتیم اما فوتبال خوبی بازی می‌کردیم. در لیگ 18 تیمی قطعا همه تیم‌ها افت می‌کنند و این موضوع شامل حال تمامی تیم‌ها خواهد شد. این را از روی تجربه می‌گویم. شما دیدید بادران خوب شروع کرد و دوباره افت کرد و دوباره برگشت، مطمئنا برای نفت مسجد سلیمان هم این اتفاق رخ می‌دهد. مطمئنا تیم ما در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد.

*خیلی از کارشناسان معتقدند امسال شرایط مهیای صعود نساجی به لیگ برتر است.

درست است که من امسال به این تیم آمدم ولی چه از لحاظ مدیریتی و چه از نظر حمایت مردم امسال شرایط بسیار خوب است.مهدی پاشازاده مربی خوبی است که من سابقه کار کردن با او را داشتم و فکر می‌کنم اگر حمایت ها ادامه داشته باشد تیم ما یکی از صعود کننده‌ها خواهد بود. من امیدوارم تماشاگران فهیم نساجی اجازه ندهند برخی ها از بیرون برای تیم حاشیه درست کنند البته اگر هم چنین اتفاقای بیفتد ما به عنوان سربازان تیم اجازه نمی‌دهیم. ما امسال زحمت کشیدیم و همه دست به دست داده‌ایم تا این تیم موفق شود و مطمئنا با خیلی از مسائل مقابله می‌کنیم.

*شما دفاع چپ بازی می‌کنی اما بهترین گلزن تیم هستید.

این به شم گلزنی بر می‌گردد. من خوشبختانه شم گلزنی خوبی دارم و امسال همه به ما کمک کرده‌اند و پنالتی‌های تیم را هم من می‌زنم و این موفقیت نصیب من شده است. البته این را هم بگویم که من بیشتر دوست دارم گل نخوریم. دوست دارم من گل نزنم اما تیم هم گل نخورد.

*صحبت شما با هواداران نساجی چیست؟

من از تمام تماشاگران فهیم نساجی تشکر می‌کنم که پشت تیم محبوب خود بودند.از طریق رسانه رسمی باشگاه می‌گویم که 15 تیم آرزو دارند جایگاه نساجی را داشته باشند و حمایت این تماشاگران را ببینند. من از مردم خوب مازندران می‌خواهم از تیم محبوب نساجی مثل نیم فصل اول حمایت کنند و آنها بدانند هیچ شخصی بالاتر از نام نساجی نیست. ان‌شاالله در نیم فصل با حمایت مالکان و مدیرعامل باشگاه تیم تقویت می‌شود و در پایان فصل در کنار مردم جشن صعود می‌گیریم.