حاجی پور برنزی شد

حاجی پور تكواندوكار وزن 53- كیلوگرم كشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها به مصاف “وین هوآنگ” از چین تایپه (دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا 2014) رفت و 5 بر صفر شكست خورد… سوسن حاجی پور با قبول شكست برابر نایب قهرمان آسیا به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافت. اولین روز از مسابقات تكواندو […]

حاجی پور تكواندوكار وزن 53- كیلوگرم كشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها به مصاف “وین هوآنگ” از چین تایپه (دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا 2014) رفت و 5 بر صفر شكست خورد…

سوسن حاجی پور با قبول شكست برابر نایب قهرمان آسیا به مدال برنز بازیهای آسیایی دست یافت.

اولین روز از مسابقات تكواندو در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از صبح امروز در استادیوم “کانگوا دالمنز” اینچئون کره جنوبی آغاز شده است.

مسابقات روز اول تکواندو که در اوزان 49- و 53- کیلوگرم زنان و 74- و 87- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است، سوسن حاجی پور تكواندوكار وزن 53- كیلوگرم كشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها به مصاف “وین هوآنگ” از چین تایپه (دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا 2014) رفت و 5 بر صفر شكست خورد و مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون را به گردن آویخت.

حاجی پور پیش از این، “فریزا الدانگوروا” از قزاقستان (دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا) را با نتیجه 9 بر 3 و “ساریتا” از تایلند (نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیا) را شكست داده بود.

تكواندوكار شایسته كشورمان در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو چین نیز به مدال برنز دست یافته بود.