ثبت ۵۶۰۰ متقاضی سرمایه گذاری در مازندران در درگاه ملی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامي گفت: ۵۶۰۰ متقاضی در درگاه ملی برای سرمایه‌گذاری در حوزه رونق کسب و کار در مازندران ثبت شده است.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامي بر ضرورت افزایش سرمایه گذاری در مازندران تاکید کرد و اظهار داشت: فرصت سرمایه‌گذاری اقتصادی تاکنون در استان مازندران شعار بود و همچنان نیز قابل مشاهده نیست.

کارنامی افزود: باید از سرمایه‌گذاران تقدیر کرد و البته آنها خود در ابتدای امر فضای کسب و کار در استان را مشاهده کنند و در نهایت تصمیم‌گیری با خودشان است.

وی با اشاره به اینکه قانون کسب و کار در مجلس تصویب شده و هر سرمایه‌گذار که بهترین شاخص را در حوزه کسب و کار ارائه دهد انتخاب می‌شود، یادآور شد: شاخص کسب و کار را در طی یک سال بهبود بخشیدیم و امیدواریم این شاخص‌ها برای سرمایه‌گذاری مناسب باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامي  از ۵۶۰۰ متقاضی ثبت شده در درگاه ملی برای سرمایه‌گذاری در مازندران جهت رونق کسب و کار در استان خبر داد و گفت: برخی افراد فقط به این تفکر رسیده‌اند که استان مازندران یک مکان تفرجگاهی برای برخی افراد می‌باشد در حالی که باید بدانند این تفکر‌ دیگر تعطیل شده است.

به گزارش حرف آنلاین، وی معتقد است استان مازندران می‌تواند هزینه‌های استان‌های دیگر را نیز تامین کند.

کارنامی از جمله ظرفيت مازندران را در بخش اوراسیا و نیز گردشگری برشمرد و افزود: علاوه بر آن با همکاری کشورهای منطقه صادرات و واردات مختلف را به این کشورها انجام می‌دهیم که این خود موجب رونق در بخش اقتصادی می‌شود.

به گفته وی، در اقتصاد بین‌الملل از طریق ظرفیت مازندران توانستیم به این جایگاه برسیم و در ادامه تصریح کرد: مازندران در زمینه شاخص HDI که مربوط به استانداردهای بین‌المللی ۲۰۱۸ است، توانست رتبه ۴ کشور را به خود اختصاص دهد.

این مقام اجرایی در مجلس تاکید کرد: کور خواندند آنانی که گفتند در ایران ناامنی اقتصادی فراوان است و در این زمینه مازندران می‌تواند ایران را به رشد اقتصادی ۸ درصد نزدیک کند.