توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلو گرم تریاک در محور ساری – قائم‌شهر خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ “حسن مفخمی شهرستانی” با اعلام خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری- قائم‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم‌شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۱۸ کیلوگرم تریاک را که در ظرف های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار مفخمی با اشاره به انهدام ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان مازندران طی دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در این خصوص خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۲۶۴ کیلو گرم انواع موادمخدر طی این مدت کشف شد.

وی از شناسایی و دستگیری ۹۹۰ متهم به موادمخدر اعم از خرده فروشان و معتادان متجاهر در مازندران اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۴۵۸ متهم خرده فروش بوده اند و معتادان متجاهر نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام تا پس از گذراندن مدت درمان به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

سردار مفخمی به خانواده‌ها توصیه کرد همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد در حوزه خرید و فروش موادمخدر را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.