توصیه‌های خطیب جمعه ساری به استاندار جدید مازندران

خطیب جمعه ساری در نماز جمعه این هفته مصلی ساری که با حضور استاندار جدید مازندران همراه بود، به بیان چند توصیه مهم پرداخت. آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه‌های این هفته از مصلی ساری، اظهار کرد: همه نمازگزاران و خودم را به تقوا، […]

خطیب جمعه ساری در نماز جمعه این هفته مصلی ساری که با حضور استاندار جدید مازندران همراه بود، به بیان چند توصیه مهم پرداخت.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه‌های این هفته از مصلی ساری، اظهار کرد: همه نمازگزاران و خودم را به تقوا، پرهیزگاری، دینداری، رعایت حلال و حرام، صداقت و امامت که از آموزه‌های اصلی دین ما هستند سفارش و توصیه می‌کنم، خدا را باید شکر کنیم که ما را اینگونه راهنمایی کرده است.

وی افزود: روز گذشته مراسم معارفه و تکریم استاندار مازندران برگزار شد، آقای حسین زادگان مرد کار و تلاش و فردی میدانی بود زحمات خودش را کشید تودیع شد و پست را به آقای حسینی پور که دارای سوابقی درخشانی است تحویل داد، برای استاندار جدید آرزوی موفقیت داریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه متاسفانه در پوشش خبری مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران یکی از خبرگزاری‌های استانی و ملی از تیترهای بدی استفاده کردند، گفت: این رسانه‌ها برای انتقال خبر ترکیب ناپسندی درست کردند که صحیح نبود.

خطیب جمعه ساری تاکید کرد: بنده انتظار دارم رسانه‌ها گزارشی درستی منتشر کنند، البته صدا و سیما هم در پوشش خبر از خلاصه‌گیری که چندان فنی و گویا نبود استفاده کرد با اینکه در جلسه تودیع و معارفه سخنان مهمی بیان می‌شود که نیاز به توجه بیشتری داشت.

این مسئول ادامه داد: بنده به استاندار جدید که امروز هم در نماز جمعه حضور دارند می‌گویم امیدواریم این آخرین حضورش در این فضا نباشد و تاکید می‌کنم که رویکرد و فعلی نگاه ما اقتصادی، عمران و درونی بوده و توجه به معیشت، شغل مردم، رونق و جهش تولید ضرورت دارد.

وی با اشاره به چهار پیوست؛ فرهنگی، عدالت، جوان‌گرایی و ایجاد جریان انقلابی گفت: اینها از مواردی است که استاندار جدید مازندران باید مدنظر قرار دهد‌، همچنین توجه کلان‌طرح‌ها، کلان‌گره‌ها و کلان‌پروژه‌ها ضروری است.