استاندار مازندران تاکید کرد؛

توسعه صنعت هوایی لازمه پیشرفت مازندران

حرف آنلاین: استاندار مازندران گفت: استان مازندران به دلیل اینکه در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته نمیتواند بدون توسعه صنعت هوایی حرکت کند.

سیدمحمود حسینی پور در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاه دشت ناز ساری همزمان با هفته دولت، با تاکید بر پیشرفت مازندران اظهار کرد: اثری که دولت شهید رجایی از خودش به‌جای گذاشت مردمی‌سازی حکمرانی اسلامی بود، دولت مردمی سیزدهم و رئیس جمهور محبوب آیت الله رئیسی در عمل ثابت کرد که راه شهید رجایی را نه در شعار بلکه در عمل استمرار بخشید.

وی با اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی در سال اول دولت، افزود: در این دوران که با بیشترین حجم کار و تلاش همراه است خاطرات دوران شیرین دولت شهید رجایی زنده شد.

حسینی پور توسعه صنعت هوایی را یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه‌های هر کشور دانست و گفت: استان مازندران به دلیل اینکه در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته نمیتواند بدون توسعه این صنعت حرکت کند، در این راستا اقداماتی که تاکنون در دولت سیزدهم انجام شد.

استاندار مازندران ضمن اظهار امیدواری، یادآور شد: اتفاقات خوبی در فرودگاه‌های سطح استان در حال انجام است، جغرافیای اقتصادی و گردشگری مازندران نباید قائل به این توسعه باشد ما هنوز در ابتدای راه هستیم، سیاستگذاری‌ها انجام شده پافشاری خواهیم کرد تا شاهد توسعه فرودگاه‌ها با شتاب بیشتری در سطح ملی باشیم.