استاندار مازندران خبر داد؛

توسعه اقتصاد مازندران محور نشست استاندار و مجمع نمایندگان

حرف آنلاین: استاندار مازندران از برنامه‌ریزی در راستای دعوت از وزرا در نشست راهبردی توسعه با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدمحمود حسینی پور در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات و راهبردهای های توسعه اقتصادی مازندران و تصمیم سازی و همکاری برای پیشبرد امور استان در بخش‌های مختلف، خواستار استمرار مباحث راهبردی به‌ویژه جلسات در خصوص موضوعات اقتصادی به‌صورت ماهیانه شد.

وی از تلاش برای بررسی‌های تخصصی و تصمیم‌سازی‌های موثر جلسات مشترک با حضور وزرای مرتبط خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت مقامات ملی برای شتاب‌بخشی به مسائل توسعه‌ای استان با تسهیل و رفع موانع پیش روی توسعه مازندران تاکید کرد.

حسینی پور با بیان اینکه دعوت از وزرا به این جلسه در دستور کار این نشست مشترک قرار دارد، گفت: حمایت از چند طرح بزرگ راهبردی اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دستور کار قرار دارد چرا که می‌تواند به روند و شتاب توسعه اقتصاد مازندران در بخش های مهم و محوری کمک کند.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد، برنامه‌های ریاست جهاد کشاورزی استان، در خصوص آب و خاک در حوزه کشاورزی به عنوان اولویت اول استان برای جذب اعتبارات لازم، مورد حمایت استاندار و نمایندگان استان قرار گیرد.