توزیع ۶.۷ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۶۷۶ لیتر سوخت کشاورزی یارانه ای به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ محمد هادی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۶۷۶ لیتر سوخت یارانه ای به کشاورزان و بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

وی افزود : سه میلیون و ۲۵۱  هزار و ۷۶۴ لیتر از این مقدار سوخت برای برای عملیات کاشت، داشت و برداشت اراضی زراعی، ۷۹۳ هزار و ۵۳۱ لیتر برای پروژه های کشاورزی، دو میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۸۱ لیتر، برای  چاه‌های اراضی شالیزاری توزیع و مصرف شد.

هادی‌زاده با اذعان به اینکه متقاضیان و فعالان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه (سدف) newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند، ادامه داد: توزیع سوخت کشاورزی با بررسی تقاضای بهره برداران بخش کشاورزی و ارائه مدارک و تائید این مدیریت بین بهره برداران بخش کشاورزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه با تلاش، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم، توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفت‌گاز در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی انجام شد، یادآور شد: تامین و توزیع به موقع سوخت بخش کشاورزی، توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی و رشد اقتصادی منطقه را به همراه دارد.