توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران گفت: ستاد فرمان امام تاکنون موفق به توزیع بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ شد، اجرای مرحله هفتم پویش احسان و همدلی با توزیع ۱۸ هزار بسته پروتئینی آخرین اقدام این نهاد در سال ۱۴۰۰ بود، که به لطف […]

حرف آنلاین: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران گفت: ستاد فرمان امام تاکنون موفق به توزیع بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ شد، اجرای مرحله هفتم پویش احسان و همدلی با توزیع ۱۸ هزار بسته پروتئینی آخرین اقدام این نهاد در سال ۱۴۰۰ بود، که به لطف خدا این اقدامات ادامه خواهد داشت‌.

سید رضا هادیان با اشاره به برگزاری آیین جایزه احسان و نیکوکاری در آستانه عید نوروز، به مهمترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی و خدمات بیمه‌ای توفیقاتی را کسب کرده است.

وی افزود: پروژه‌ اجرای طرح جهش تولید دیم‌زارهای کشور با هدف افزایش ظرفیت و بهره‌وری تولید در اراضی دیم کشور با استفاده از روش‌های نوین کشت با ایده‌ای نوین اخیرا انجام شد و بازتاب خوبی داشت.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران با بیان اینکه در بحث مشارکت در توانمندی اقتصادی برای ۳ هزار و ۹۲۷ نفر اشتغال ایجاد شد، ادامه داد: طرح اقتصادی با ظرفیت ۱۷ هزار و ۹۸۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۷۱۰ میلیارد ریالی همراه بود.

این مسئول اضافه کرد: در راستای پایدارسازی اشتغال‌های ایجاد شده و کمک به توسعه و تقویت بازاریابی برای طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده، اقدامات مناسبی انجام گرفت، همچنین ۶۱۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۹۶ میلیارد ریال اجرا شدند و کلیه منازل روستایی با همکاری استانداری مازندران و از طریق کارگزاری رسمی بیمه برکت تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.
وی از تکمیل ۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: همچنین ۴ هزار و ۸۸۱ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در ساری اجرا شد.

هادیان از هزینه‌کرد ۷۴۱.6 میلیارد تومانی در حوزه توانمندسازی اقتصادی خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ در حوزه ساخت مدارس، ساخت مساجد، در اجرای سایر پروژه‌های زیربنایی، ساخت مسکن محرومین و ارائه خدمات بیمه‌ای به ایتام هزینه شد.

هادیان به برگزاری رزمایش احسان و همدلی اشاره و اعلام کرد: در مجموع خرسندیم که بگوییم تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ و نیازمند توزیع کردیم.

وی بار دیگر به برنامه پایانی ستاد اجرای فرمان امام (ره) در مازندران اشاره کرد و اذعان داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران ۷ هزار بسته معیشتی نوروزی ، ۳۶ تن گوشت گوسفندی و ۳۰۰ دستگاه بخاری گازی و آبگرمکن بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
همچنین در مراسمی که با عنوان مرحله ششم و هفتم رزمایش پویش احسان و نیکوکاری در مصلی ساری برگزار شد از تعدادی فعالان رزمایش کمک مومنانه و گروه‌های جهادی قددرانی شد.