رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران :

تمهیدات لازم برای تامین کالای اساسی در مازندران انجام می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تعطیلات پیش رو و ورود مسافران به مازندران گفت : تمهیدات لازم برای تامین کالای اساسی در مازندران برای مسافرین عزیز انجام می شود.

به گزارش حرف آنلاین ؛ حسن عنایتی کلیجی با اشاره به تعطیلات پیش رو و ورود مسافران به مازندران گفت : تمهیدات لازم برای تامین کالای اساسی در مازندران برای مسافرین عزیز در جلسه اقدام مشترک که در روز گذشته در استانداری تشکیل شد مطرح و انجام خواهد شد.

وی افزود : ستاد بحران در این ارتباط تصمیماتی را اتخاذ کرد تا ما بتوانیم در این ایامی که مسافرین عزیز وارد استان می شوند به همراه شهروندان نیاز اساسی گوشت ، نان، روغن ، شکر و دیگر اقلامی که مورد نیاز است در این راستا تامین می شود.

عنایتی کلیجی اظهارکرد : 18 هزار کیسه آرد مازاد بر سهمیه را برای این 3 روز تعطیلات در نظر گرفتیم و در اختیار نانوایی های سراسر استان به صورت فوق العاده قرار گرفت و نانوایی کشیک هم نان های مورد نیاز مناطق را تامین می کنند.

او ادامه داد : حدود 400 الی 500 تن مرغ گرم  با قیمت 78 هزار تومان وارد استان مازندران می شود و بررسی ها به این گونه است که کمبودی در استان نخواهیم داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد : 20 درصد قطعه جوجه ریزی افزایش یافت و روزانه حدود 400 الی 450 هزار مرغ زنده به کشتارگاه می رود و حدود 800 الی 900 تن گوشت خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد : هر مراتع که کمبودی داشته باشند از طریق ستاد سازمان جهاد کشاورزی نیازهای اولیه تامین می شوند و 400 تن شکر در حال توزیع است و روغن به اندازه نیاز وجود دارد.