تشکیل پرونده قضایی برای فرد حاضر در کلیپ درگیری با سرباز

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از تشکیل پرونده قضائی به اتهام «قصد عنوان قضائی» برای فرد راننده در کلیپ درگیری با سرباز خبر داد. حجت الاسلام عبداللهی در جلسه شورای عالی قضائی با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با مضمون درگیری یک قاضی با مأمور راهور ناجا گفت: بلافاصله پس از […]


تشکیل پرونده قضایی برای فرد حاضر در کلیپ درگیری با سرباز

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از تشکیل پرونده قضائی به اتهام «قصد عنوان قضائی» برای فرد راننده در کلیپ درگیری با سرباز خبر داد.

حجت الاسلام عبداللهی در جلسه شورای عالی قضائی با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با مضمون درگیری یک قاضی با مأمور راهور ناجا گفت: بلافاصله پس از انتشار این ویدئو بررسی و تخلف احتمالی فرد مذکور را در دستور کار قرار دادیم که در نتیجه بررسی‌ها مشخص شد خودرویی با پلاک ۳۳ ب ۴۶۴ ایران ۴۴ در سال ۹۸ فک پلاک شده و در واقع این ویدئو مربوط به زمانی قبل از سال ۹۸ است.به گزارش مهر، عبداللهی افزود: همچنین بر اساس مستندات مرکز شماره‎ گذاری پلیس راهور، مالک خودروی مذکور که عکس موجود در سوابق وی با چهره راننده دارای تشابه بوده، شخصی با هویت «ع. زمانی» فرزند «محمدعلی» بوده که بررسی‌ها نشان داد نه تنها سِمَت قضائی نداشته، بلکه از پرسنل دستگاه قضائی هم نبوده است.

وی خاطر نشان کرد که برای فرد مذکور به اتهام «قصد عنوان قضائی» پرونده‌ای تشکیل شده و نامبرده تحت تعقیب قرار گرفته است.