تشکیل پرونده احتکار ۱۴ میلیارد ریالی در ساری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای یک واحد صنفی فروشنده لوازم خانگی پرونده ای به ارزش ۱۴ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است. محمد محمدپور عمران اظهار داشت: در راستای نظارت مستمر از سطح بازار ، بازرسان این سازمان در هفته گذشته موفق به […]

3

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای یک واحد صنفی فروشنده لوازم خانگی پرونده ای به ارزش ۱۴ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمد محمدپور عمران اظهار داشت: در راستای نظارت مستمر از سطح بازار ، بازرسان این سازمان در هفته گذشته موفق به شناسایی یک انبار نگهداری لوازم خانگی در شهرستان ساری شده که پرونده مربوطه به ارزش ۱۴میلیارد ریال تشکیل و به مرجع صدور رأی ارسال شده است.

وی در ادامه گفت: در این مدت برای دو واحد فروش آهن آلات نیز به دلیل گرانفروشی پرونده یک میلیارد ریالی تشکیل شده است. به گزارش مهر،وی با اشاره به الزام واحدهای تولیدی و پخش به اعلام موجودی کالاها به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها گفت: برای یک شرکت پخش مواد لبنی که اعلام موجودی نکرده بود هم پرونده ۴۰ میلیون ریالی تشکیل شده است.