تزریق واکسن کرونا شرط حضور در مراکز آموزشی

حرف آنلاین: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از لزوم تزریق واکسن برای حضور در فضای آموزشی خبر داد. علی شیرازی گفت:همه معلمان، اساتید دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در کلاس بایستی واکسن کرونا را دریافت کرده باشند. به واسطه تصمیماتی که ستاد ملی کرونا گرفته است بنا بر این است که دانشگاه‌ها و مدارس […]

حرف آنلاین: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از لزوم تزریق واکسن برای حضور در فضای آموزشی خبر داد.

علی شیرازی گفت:همه معلمان، اساتید دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در کلاس بایستی واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

به واسطه تصمیماتی که ستاد ملی کرونا گرفته است بنا بر این است که دانشگاه‌ها و مدارس به طور حضوری فعالیت خود را ادامه دهند.

به گفته شیرازی بنا به دستور استاندار مازندران ستاد مقابله با کرونا را برگزار و با دعوت  از روسای دانشگاه‌ها و مدیرکل اموزش و پرورش استان قرار شد با شرایطی این فعالیت‌های حضوری ادامه داشته باشد.

چون پایان بیماری کرونا مشخص نیست و از این جهت باید زندگی مسالمت آمیز با این ویروس را بشناسیم که تنها راه آن واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

به گفته شیرازی در چند سال اخیر شاهد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بودیم که این امر بر سطح علمی و معلومات دانش آموزان و دانشجویان لطمه شدیدی وارد کرده است.
قرارگاهی در دانشگاه‌ها و مدارس پیش بینی شده که وظیه آن نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است تا سلامت همه دانش آموزان و دانشجویان تضمین شود.

به گفته سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران مردم چنانچه شکایتی دارند با ستاد کرونا استان و یا  فرمانداران مطرح کنند./باشگاه خبرنگاران جوان