تحويل موقت ۳۰ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تحویل موقت ۳۰ پروژه عمرانی در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سید مصطفی موسوی گفت: در حال حاضر پروژه های متعددی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است که با توجه به نیاز و اولویت بندی در حوزه های […]

6

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تحویل موقت ۳۰ پروژه عمرانی در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سید مصطفی موسوی گفت: در حال حاضر پروژه های متعددی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است که با توجه به نیاز و اولویت بندی در حوزه های مختلف، طراحی و آماده شده اند تا بتوانیم نیازهای بخش تولید و صنعت را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رسالت شرکت شهرکهای صنعتی که اجرا و تکمیل زیرساخت است خاطرنشان کرد: پروژه هاي عمرانی متعددی چون زیرسازی و آسفالت، احداث شبکه ۲۰ کیلوولت برق، تعمیرات شیرهای هیدرانت، تعریض و زیرسازی راه دسترسی، احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، ترمیم معابر داخلی، بهینه سازی تأسیسات تصفیه خانه ها و تکمیل شبکه توزیع آب انجام شده است.

موسوی بیان داشت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۰ پروژه عمرانی با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تحویل موقت شده است.

وی با اشاره به اينكه کنترل هر پروژه متناسب با ماهیت و شرایط پروژه، در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام می‌شود تصریح کرد: سه شاخص کاهش زمان هزینه و ارتقاء کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی مورد تأکید قرار دارد.