تحصیل ۲۲ درصد دانش آموزان مازندرانی در مدارس غیردولتی

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران در پیش جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان، که با دستور کار بررسی مشکلات مدارس غیردولتی بود گفت: بیش از ۲۲ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، بر این اساس اداره کل تلاش می‌کند تا مطالبه‌های به‌حق مؤسسان را پیگیری کند تا مشکلات و موانع توسعه این مدارس را کم‌تر کند. […]

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران در پیش جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان، که با دستور کار بررسی مشکلات مدارس غیردولتی بود گفت: بیش از ۲۲ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، بر این اساس اداره کل تلاش می‌کند تا مطالبه‌های به‌حق مؤسسان را پیگیری کند تا مشکلات و موانع توسعه این مدارس را کم‌تر کند.

عسکری نیکزاد در پیش جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان گفت: مدارس غیردولتی ، از حامیان جدی تعلیم و تربیت به شمار می‌آیند، آموزش‌وپرورش استان نیز با جدیت درصدد تقویت این مدارس و یافتن راه‌کارهای مناسب در راستای حمایت از آن‌ها است. وی در ادامه افزود: بیش از ۲۲درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند، بر این اساس اداره کل تلاش می‌کند تا مطالبه‌های به‌حق مؤسسان را پیگیری کند تا مشکلات و موانع توسعه این مدارس را کم‌تر کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: قرار است در جلسه شورای آموزش‌وپرورش ، به مهم‌ترین مشکلات مدارس غیردولتی پرداخته شود، در این جلسه مسئولان نهادهای مختلف به ریاست استاندار  حضور دارند و امیدواریم طرح‌های حمایتی نسبت به مؤسسان را تصویب کنیم. این مقام مسئول در پایان بیان کرد: یکی از مشکلات عمده مدارس غیردولتی، این است که ۷۵درصد  این مدارس استیجاری هستند، در نظر داریم با حمایت شورای آموزش‌وپرورش، طرح‌هایی را برای خرید و یا احداث ساختمان مدارس استیجاری تصویب کنیم.