تاکید استاندار مازندران بر تکمیل پروژه اتصال بندرامیرآباد به بخش رو_رو

حرف آنلاین: استاندار مازندران از رشد ۷۵درصدی پروژه اتصال بندرامیرآباد به بخش رو_رو خبر داد و خواستار تزریق بودجه از طرف مسئولان برای تکمیل آن شد.

سیدمحمود حسینی پور در حاشیه افتتاح پروژه‌های بندر امیرآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه شرایط بندر امیرآباد باتوجه به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم سیاست افزایش فعالیت بندر در دستور کار قرار دارد.

وی از این بندر با عنوان هاب صادراتی کلیدور شمال جنوب (جزو سیاست‌های اصلی کشور) یاد کرد و افزود: طبق تاکیدات رییس جمهور این بندر حائز اهمیت بوده باید به‌روزرسانی شود، به‌ویژه بخش رو رو آن که ۷۵ درصد از کار انجام شد اما متاسفانه هنوز به بهره‌برداری نرسید.

حسینی پور هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت از اجرای پروژه در بخش رو_رو بندرامیرآباد اعلام کرد و گفت: امیدواریم مسئولان بودجه باقیمانده پروژه را هرچه سریع‌تر تامین کنند تا بندرامیرآباد هرچه سریعتر به شبکه رو_رو متصل شود و شاهد اتفاقات مهمی باشیم.

رشد ۷۵ درصدی پروژه مهم بندرامیرآباد

استاندار مازندران با اشاره به گزارش عملکرد اجرایی این پروژه عنوان کرد: فعالیت‌های این بندر با رشد ۷۵درصدی همراه بود، امیدواریم که فعالیت‌های این بندر که در این منطقه به اعتراف بسیاری از تجار و بازرگانان و شرکت‌های بزرگ خارجی به‌ویژه کشور روسیه و همسایگان بی‌نظیر است به رشد واقعی خود برسد.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای همسایه به شدت نیازمند بهره‌گیری از این بندر هستند، اذعان داشت: باتوجه به شرایط تحریمی در جهان میتوانیم ارتباطی دائمی در حوزه تجارت خارجی در این بندر ایجاد کنیم و شدیدا به‌دنبال تحقق این هدف هستیم.