تامین اعتبار سه‌و‌نیم میلیاردی برای پروژه‌های خسارت دیده سیل

فرماندار نوشهر از تامین اعتبار بیش از سه و نیم ميلياردي برای جبران خسارت و بازسازی پروژه های خسارت دیده سیل اخیر نوشهر خبر داد و گفت: سه میلیارد و ششصد ميليون تومان جهت ساخت، ترمیم و بازسازی پروژه های خسارت دیده سیل مهر ماه این شهرستان تخصیص یافت. به گزارش حرف، صفرنژاد افزود: این […]

111

فرماندار نوشهر از تامین اعتبار بیش از سه و نیم ميلياردي برای جبران خسارت و بازسازی پروژه های خسارت دیده سیل اخیر نوشهر خبر داد و گفت: سه میلیارد و ششصد ميليون تومان جهت ساخت، ترمیم و بازسازی پروژه های خسارت دیده سیل مهر ماه این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش حرف، صفرنژاد افزود: این اعتبار برای سه منطقه شهری نوشهر ، بخش مرکزی و کجور پیش بینی شده و شامل احداث دیوار حفاظتی ، مرمت و ترمیم پل ، بازسازی مجتمع آبرسانی ، لایه روبی انهار و رودخانه ها و … می باشد .

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شرکت آب منطقه ای مازندران ، شرکت آب و فاضلاب روستایی ، شهرداری نوشهر ، پول ، کجور و شرکت توزیع برق غرب مازندران ، بعنوان دستگاه های اجرایی متولی، معرفی شده اند .

فرماندار نوشهر ادامه داد: در بخش کجور احداث دیواره حفاظتی محدوده دیو چشمه ، محور کجور – گت کش ، در شهر پول : لایروبی انهار و رودخانه داخل شهر پول -، در شهر کجور : احداث و ترمیم خط انتقال شهر کجور و روستاهای در طول مسیر بخشی از پروژه های شامل اعتبار مذکور می باشد . صفرنژاد اظهارداشت: احداث ديواره کانال هدایت جمع آوری آبهای سطحی شهر نوشهر به طول چهار کيلومتر ، لایه روبی و ساماندهی انهار و رودخانه ها ، احداث دیوار و شیب شکن کانال هدایت مسیر به طول دو کیلومتر نیز از پروژه های شهری عنوان شده است .

فرماندار نوشهر با بیان این موضوع که بخش مرکزی در سیل اخیر متحمل خساراتی شد که به خاطر حساسیت موضوع تخریب پل کمربندی دیده نشد افزود : مرمت و ترمیم پل ملکار از جمله پروژه هایی است که در نوبت بازسازی بوده و اقدام عاجلی را می طلبد.وی همچنین بازسازی مجتمع آب رسانی روستاهای شرق نوشهر ، احداث پل خیابان فرهنگ ، دیواره سازی رودخانه هاي ماشلک ، گندابرود ، کله رودپي ، کنس رود و دیوار حفاظتی روستای کورکورسر را از اولویت هاي پروژه هاي آتی دانست .لازم به ذکر است: بودجه پیش بینی شده مذکور ، شامل طرح ها و پروژه هایی است که بر اساس اولویت بندی ، تا این تاریخ و در این مرحله اختصاص یافته است .

 

 

 

Sent from Yahoo Mail on Androidس