بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در بسیاری از نقاط کشور برگزارشد. در روزهای گذشته نیز مراجع عظام تقلید و سران قوا و  شخصیتهای سیاسی و فرهنگی کشور همچنین نهادها، احزاب  و تشکلها با محکومیت اقدامات اغتشاشگرها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی‌ […]

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در بسیاری از نقاط کشور برگزارشد. در روزهای گذشته نیز مراجع عظام تقلید و سران قوا و  شخصیتهای سیاسی و فرهنگی کشور همچنین نهادها، احزاب  و تشکلها با محکومیت اقدامات اغتشاشگرها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی‌ ها فراخوانده بودند.در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزاد که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده است قابل توجه است.

*راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان در استان کرمانشاه

راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر همزمان با تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.راهپیمایی شهرستان قصرشیرین از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت میدان المهدی(عج)، سرپل‌ذهاب در مجموعه ورزشی احرار، سنقر و کلیایی در میدان سپاه پاسداران، ثلاث‌باباجانی در میدان معلم، جوانرود در مسجد جامع جدید، صحنه در مسجد امام حسین(ع)، دالاهو در مقابل مسجد المهدی(عج)، کنگاور از مقابل میدان آزادی به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع، هرسین از میدان آزادی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی(ره) و گیلانغرب از میدان 22 بهمن به سمت میدان توحید برگزار ‌شد.

*تظاهرات مردمی علیه اغتشاشات اخیر در گرگان

به گزارش تسنیم، مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته، به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح روز گذشته در میدان مازندران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان استان گلستان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

*راهپیمایی مردم قم در واکنش به اغتشاشات اخیر

مراسم راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور و در حمایت از مطالبه‌های به‌حق مردم همزمان با سایر نقاط کشور صبح دیروز از مصلی قدس برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با شعارهایی مانند “الله‌اکبر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال”، “مرگ بر فتنه‌گر” و غیره علاوه بر حمایت از مطالبه به‌حق مردم در موضوعات معیشتی، اشتغال و گرانی، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

*خروش سرزمین آفتاب علیه اغتشاشات اخیر آشوبگران

مردم مومن و متعهد شهرستان اراک نیز از ساعت 10 دیروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند. حضور مردم در میدان شهدای اراک به حدی بالا بود که سرریز جمعیت در خیابان مخابرات، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید بهشتی و خیابان امیرکبیر و ابتدای پل خیبر حضور داشتند و بارها از مردم درخواست شد به دلیل تراکم بالای جمعیتی قدری متراکم‌تر در میدان حضور یابند تا سایر مردمی که به خیل حاضران در این تجمع اضافه می‌شوند بتوانند در میدان مستقر شوند.

*اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران حوادث اخیر

مردم مومن و همیشه در صحنه نهاوند صبح دیروز با برگزاری راهپیمایی پرشور، تحرکات و اغتشاشات اخیر عده‌ای فریب خورده و عوامل پشت صحنه وقایع اخیر این شهرستان را محکوم و با رهبری انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت مجدد کردند.امام جمعه نهاوند نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه  ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نهاوند و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.حجت الاسلام مغیثی نیا با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم طراحان این فتنه  همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی  و بدخواهان ملت ایران هستند.

*بوشهری‌ها اعمال اغتشاش‌گران را محکوم کردند

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر نیز صبح دیروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و  محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاش‌گران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.

*ثبت حماسه‌ ماندگاردر کارنامه ولایتمداری مردم خوزستان

بار دیگر مردم شهیدپرور و غیور خوزستانی همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی “شکوه وحدت” مهر تثبیتی بر کارنامه ولایتمداری خویش حک کردند و با اعلام برائت از اهانت‌کنندگان به غرور ملی کشورمان راه خود را از بیگانگان جدا ساختند.چند روز گذشته اعتراض به حقی که شهروندان شاکی از عملکرد دولت برای رسیدن به مطالبات بر حق خود داشتند به دلیل عده‌ای سودجو از محوریت اصلی که همان دغدغه های معیشتی بود، خارج شد. اغتشاشات و آشوب‌های سازمان یافته که توسط بیگانگان و رسانه‌های ضد انقلاب خط دهی می‌شد سبب شد که اعتراضات به جای رساندن دغدغه‌های مردم به گوش مسئولان، فقط آثار سوئی از جمله توهین به مقدسات اسلام و ایران و به آتش کشاندن نماد کشور همچنین بی احترامی به شهدای گرانقدر که غیر قابل جبران هستند را به جای بگذارد.خارج شدن مردم معترض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خوزستان از صف آشوبگران حاکی از آن است که همچنان مردم این خطه از کشور همچون جهاد بی وقفه در هشت سال جنگ تحمیلی  ولایتمدار بوده و نسبت به دوست و دشمن و نوع ابراز همدردی هر یک از آنها هوشیار و آگاه هستند.هوشیاری و آگاهی به موقع مردم ولایتمدار خوزستان و جدا کردن صف اعتراضشان از آشوب‌گران سبب شد فتنه‌های رنگارنگ و استکباری جهان غرب نه تنها نقش بر آب شود بلکه دروغ بودن اخبار مخابره شده از طریق رسانه‌های خارجی  که مانند طبل تو خالی فقط صدا داشته و هیچ کمکی به قشر مستضعف جامعه و حمایت از حقوق بشر ندارند را بیش از پیش آشکار سازد.

*خروش انقلابی مردم خراسان شمالی علیه فتنه 96

مردم انقلابی و غیرت‌مند خراسان شمالی با حضور در میادین اصلی و خیابان‌های شهرهای استان٬ در تظاهراتی گسترده و چندهزار نفری٬ اقدامات اغتشاش گران در حوادث اخیر را به شدت محکوم کردند.حضور گسترده مردم بجنورد و سایر شهرهای استان در این راهپیمایی٬ وصف ناپذیر و در تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر بود. بسیاری از شاهدان عینی معتقدند٬ این حضور و شکوه وحدت مردم استان خراسان شمالی٬ در تاریخ افتخارات مردم استان ثبت و ضبط خواهد شد.

*خروش مردم لرستان علیه آشوبگران

مردم استان لرستان همزمان با سایر نقاط کشور روز چهارشنبه در یک راهپیمایی گسترده اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.راهپیمایان تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در شهرهای مختلف استان لرستان با اهتزاز در آوردند و زیر سایه این پرچم شعار مرگ بر منافق سر دادند.

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت راهپیمایان در مسیرهای منتهی به راهپیمایی چشمگیر بود، حضور دانشگاهیان لرستان در طول مسیر راهپیمایی توزیع پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضمون مرگ بر منافق در طول مسیر به چشم می‌خورد.

*همصدایی مردم دو شهر مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر

اجتماع مردم نوشهر و تنکابن روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه برای محکومیت اغتشاشات و آشوب‌ های اخیر برگزار شد.

اجتماع باشکوه مردم در شهر‌های نوشهر و تنکابن برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن حمایت قاطع از نظام مقدم اسلامی و ولایت فقیه، خشم و انزجار خود را نسبت به اعمال اغتشاشگران و فتنه گران به نمایش گذاشتند.مردم در این راهپیمایی با اشاره به گرانی برخی اجناس خواستار تشدید نظارت و کنترل بیشتر دستگاه‌ های ذیربط برای مقابله با گرانفروشی شدند.

مردم هدف خود از برگزاری این راهپیمایی را درخواست مطالبات مردمی از مجاری قانونی و منطقی اعلام کردند و به تاکید آنان، اغتشاشگران و فتنه گران بدانند که ملت نسبت به اعمال آنان نفرت و انزجار دارند و در پیشگاه ملت جایگاهی ندارند.همچنین راهپیمایی در شهرستان‌های چالوس، نور، عباس آباد، رامسر، بابل و قائم شهر نیز پنجشنبه ۱۴ دی ماه برگزار می‌ شود.