بیش از ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته بسیج در ساری اجرا می شود

فرمانده سپاه شهرستان ساری گفت: افتتاح ۳ خانه محروم با همت کمیته امداد و ساماندهی ۱۰ گلزار شهید، نمایش اقتدار بسیج در سالن سید رسول حسینی مهم‌ترین برنامه‌های ما در این هفته محسوب می‌شود.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ سید ابراهیم شریفی امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری، یکی از پایه‌های اصلی موفقیت بسیج را اعتماد دانست و افزود: زیرا بسیج در متن و برخاسته از مردم است.

وی با اشاره به اینکه پیوند ناگسستنی بین مردم و بسیج موفقیت‌هایی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است، اظهار کرد: جنایت‌ها و خباثت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز بیش از گذشته برای همه روشن شد و به نوعی تمام دنیا به توطئه‌های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و فرزندش اسراییل غاصب پی‌بردند .

شریفی تصریح کرد: اگر منطق بسیج و بسیجیان در دنیا امروز نبود شاید خیلی از مردم مظلوم جهان توانایی لازم برای مقابله با دنیای سلطه را نداشته‌اند که این یکی از افتخارات بسیج است .

وی با بیان اینکه بسیج برای رفع مشکلات موجود در نظام آمده است و تاکنون شاهد نقش آفرینی نیروهای مردمی در عرصه‌های مختلف بودیم، خاطرنشان کرد: از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون به وضوح، عزت، سلامت، آزادی و آزادگی بسیج در ۴۴ سال انقلاب به نمایش گذاشته است .

این مسئول تصریح کرد :بسیج در اغتشاشات سال گذشته، بحران سیل و پیشگیری از شیوع کرونا با صلابت حضور داشته است و اقتدار خودش را به نمایش گذاشته و این منطق در سایر ملت‌ها و فراتر از مرزها نفوذ کرده و ناجی ملت‌ها شده است .

فرمانده سپاه شهرستان ساری با بیان اینکه، منطق بسیج برگرفته از تعالی الهی و آموزه‌های دینی است که امروز در برابر دشمنان ایستاده است، گفت:طرح قرارگاه محله مهدوی در بسیج اجرا شده است که محور قراردادن مسجد به‌عنوان الگوی مردم و بسیج در سپاه شهرستان ساری دنبال می‌شود .

سرهنگ شریفی توضیح داد :شعار “بسیج، امید ملت ایران” به عنوان شعار این هفته در سال جاری انتخاب شده است که برای استمرار این شعار باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو موضوع حیاتی برای انقلاب است و آحاد مردم باید در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل نشست‌های روشنگری در سطح محلات با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود تا شاهد افزایش مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند باشیم.

وی اظهار کرد: اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور طنین انداز شود هیچ‌مشکل لاینحلی در کشور وجود نخواهد داشت و مدیران دولت سیزدهم با تفکر بسیجی کارها را دنبال می‌کنند که جای شکرگزاری دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ساری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج را توزیع ۲ هزار سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد تومان بین نیازمندان، برشمرد و افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که از فردا آغاز می‌شود.