بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران به‌مناسبت روز جهانی قدس

قدس و قدسیان بعد از عنایت الهی در فراموش نشدن‌شان در اذهان عمومی، قطعا و یقینا به راهبری و رهبری امامین بی‌بدیل و بی‌نظیر انقلاب اسلامی، به‌شدت مدیون هستند.

حرف آنلاین: بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران در گرامیداشت روز جهانی قدس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم، سلام بر قدس، سلام بر فرزندان قدس و سلام بر سیدالشهداء قدس.

روزی که پیر آینده نگر جماران در تدبیری ژرف و عمیق، آخرین جمعه ماه مبارک را روز قدس نامید شاید کمتر کسی تصور می کرد این روز به کابوسی بزرگ برای صهیونیست ها بدل گردد و ناقوس مرگ آنان در این روز در نقطه نقطه جهان بصدا درآید.

روزگاری تنها در ایران روز قدس گرامی داشته می‌شد اما اکنون به لطف و عنایت الهی و با همت سترگ امت محمدی ، روز قدس دیگر مرزها را در نوردیده و آوای رسای پاسداشت آن، حتی از کنار بلندبالاترین حامیان اشغالگران قدس نیز بوضوح بگوش می رسد.

قدس و قدسیان بعد از عنایت الهی در فراموش نشدن شان در اذهان عمومی، قطعا و یقینا به راهبری و رهبری امامین بی بدیل و بی نظیر انقلاب اسلامی، بشدت مدیون هستند.

امامینی که در مکتب درس و فضل ایشان ، سرداری چون حاج قاسم عزیز به جهان عرضه شد. عرضه ای که گذشت زمان آن را درخشان تر و جلوگرتر می نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران، ضمن پاسداشت این روز بزرگ، از همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان بویژه مردم همیشه سربلند و سرفراز مازندران، برای حضوری تاریخی در یوم الله قدس دعوت بعمل می آورد.

قطعا حضور حماسی ملت غیور ایران اسلامی در خیابانها و کوچه های شهر و روستا و نیز بلند کردن فریاد در گلوخفته مستضعفان و مظلومان عالم در انزجار جهانی از صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنها، گامی بلند در تحقق وعده خوش نایب المهدی حضرت امام خامنه ای مبنی بر محو رژیم منحوس در سالهای در پیش رو خواهد بود.