بیانیه شورای ائتلاف استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در پی‌حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران آمده است:

 

چهل روز و شبی بر ملت صبور و فکور ایران اسلامی گذشت که هر ساعت و لحظاتش پر از عبرت و درس هست.

درس و عبرت برای خواص از یک سو، درس و عبرت برای نخبگان از سوی دیگر و درس و عبرت برای نیروهای انتظامی،امنیتی و قضائی از سوی دیگر.

در این درس و عبرت نکته ای مشترک برای همه هست و آن هم اینکه دشمن ، دشمن هست و برخلاف ادعاهای رنگانگش به هیچ اصول و اصلی پایبند نبوده و نیست. چنین دشمنی برای دست یابی به اهداف کثیفش از هیچ گونه حرکتی ولو حتی بسیار شنیع نیز ابائ نداشته و با افتخار به انجام آن مبادرت می ورزد.

آنچه که در آستان مبارک حضرت شاهچراغ روی داد تنها گوشه ای از سقاوت مستتر در دل و درون جانیان داعشی و حامیان وطنی و خارجی شان هست. این حادثه بسیار تلخ در زمانی روی داد که برخی از افراد جاهل و غافل با باور کردن دروغ شعار حمایت از زنان، در پازل دشمن قرار گرفته و خود را در مسیر سوء استفاده دشمن جانی قرار دادند.

حادثه درگذشت یک خانم جوان به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دل همه را بدرد آورد و همه آحاد ملت با خانواده او ابراز همدردی کردند اما متاسفانه دشمن که همچون مگس به کمین زخم نشسته با استقرار بر روی این موضوع و با بهرگیری از برخی از سلبریتی های بی سواد ، بی معرفت و بی وطن سعی در متشنج کردن ایران اسلامی آرام و امن را داشت.

اگرچه چهل روز توانست آشفته بازاری را رقم زند که قطعا عدم برخورد قاطع قضائی با آنان در استمرار این آشفتگی موثر بوده است اما هرگز به آنچه که بعنوان هدف در نظر داشت نرسید.

حادثه دردناک شیراز در حقیقت انتقام کور این جانیان از مردم متدینی هست که در هر شرایطی از سخت ترین لحظات تا شیرین ترین لحظات پای کار انقلاب و رهبری هستند و هیچ گاه هم حاضر به دست کشیدن از آرمان و اهداف بلند انقلاب اسلامی نبوده و نیستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن عرض تسلیت و تعزیت این حادثه دردناک به محضر شریف صاحب اصلی انقلاب امام مهدی(عج) و نیز نائب بحقش امام خامنه ای عزیز و همچنین ملت قهرمان ایران اسلامی بویژه مردم شریف و نجیب شیراز، از دستگاه قضائی و امنیتی کشور این توقع را دارد که اکنون وقت عمل انقلابی و فوریست. عملی که بدون توجه به جایگاه خاطیان اعم از چهره ها و ناچهره ها، قاطع و بادارنده باشد.

همچنین از دولت محترم و مجلس محترم این توقع را داریم که بدون توجه به جوسازی ها، به قانونمند نمودن فضای رها شده و بی حساب و کتاب مجازی همتی انقلابی و فوریتی بگمارند.

در پایان مجدد تاکید می شود بدون تردید هیچ تعللی بعد از این از سوی هیچ نهادی اعم از قضائی، امنیتی و تقنینی بهیچ وجه و با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.