بسته خبری پلیس مازندران| از کشف انبار دپوی شکر تا کشف سرقت

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 300 تن شکر قاچاق از انبار یک انبار در شهرستان نوشهر خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نوشهر از دپو مقدار قابل توجهی شکر در انبار یک شرکت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر،300 تن شکر خارج از شبکه توزیع و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را بیش از50 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اقتصادی به صورت دائم با رصد انبارهای شهرستان از فعالیت افراد سودجویی که برای کسب منافع خود معیشت مردم را با اختلال روبرو می کنند، جلوگیری می کند.

اجرای طرح عملیاتی ظفر 5 با حضور موثر پلیس در مازندران

جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای پنجمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در 4 شهرستان با رمز “یا صادق آل محمد (ص)” به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان مازندرانی خبر داد.

سرهنگ “سید موسی حسینی” در تشریح این خبر گفت: طرح ظفر 5 با رمز عملیاتی”یا صادق آل محمد (ص)” و با بکارگیری 91 تیم عملیاتی متشکل از 374 نفر از ماموران انتظامی بصورت همزمان در 4 شهرستان ساري، سیمرغ، نوشهر و تنكابن به مرحله اجرا در آمد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر بمنظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح 16 عامل افیونی و 23 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 11کیلو و 850 گرم انواع مواد مخدر و 19  هزار عدد قرص روان گردان از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 39 سارق، 2 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

این مقام انتظامی در استان مازندران از دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 102 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

وی به کشف 11 قبضه سلاح شکاری و یک سلاح جنگی غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 12 تن چوب جنگلی، موتور سنگین یک دستگاه و یک دستگاه ماینر ، 200 کیلو آرد قاچاق نیز کشف شد.

سرهنگ حسینی از توقیف 49 خودرو و 16 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد.

وی ارزش ریالی کالای مکشوفه را 6 میلیارد و 555 میلون ریال عنوان کرد و گفت: 231 نفر در مجموع دستگیر شدگان اجرای طرح ظفر 5 بوده است.

کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 4 کیلو گرم حشیش از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 31 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 31 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد زمان شالیکار” با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته این طرح با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان موادمخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی با اشاره به کشف انواع مختلف سرقت شامل قطعات داخل خودرو، اماکن خصوصی و دولتی، منازل شخصی، انباری، ساختمان های نیمه کاره و کابل برق، بیان داشت: کشف 31 فقره انواع سرقت از دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این طرح، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شدند، اظهار داشت: 3 نفر از اراذل و اوباش،3 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر به همراه 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.