برگزاری ۵۰۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان آمل

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از پیش‌بینی و اجرای حدود ۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت و تکریم هفته بسیج در سطح این فرماندهی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ پاسدار عابدین داغمه‌چی امروز در آستانه گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، گفت: برنامه‌های محوری امسال هفته بسیج با شعار”بسیج امید ملت ایران است”، تدوین شده که با محوریت هر پایگاه مقاومت بسیج برگزاری یک برنامه پیش‌بینی شده است.

وی، برگزاری گردهمایی ۸۰۰ نفره بازنشستگان سپاهی و بسیجی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام ۲۰ گروه بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و روستایی شهرستان، برپایی میزخدمت در سطح روستاها و حوزه‌های مقاومت بسیج، توزیع جهیزیه‌های نوعروسان، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستاها، برگزاری ده‌ها برنامه ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح سالن تخصصی تیراندازی و وزنه برداری و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها برای جهاد تبیین و فلسفه هفته بسیج را به عنوان برخی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده درشهرستان آمل اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس آمل، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله اجرای سرودهای پاتوقی، اعزام راویان پیشرفت به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده سپاه ناحیه آمل درهفته گرامیداشت بسیج است.

سرهنگ داغمه‌چی همچنین به برگزاری موفق اردوهای راهیان نور درسطح دانش آموزی و دانشجویی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور نسل جوان جامعه درمناطق عملیاتی جنوب کشور به عنوان یک مکتب درس آموز و الگوساز تبدیل شده و این مهم در برنامه‌های اعزام در طول سال در برنامه‌های سپاه ناحیه و اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

وی همچنین به فعال شدن گروه دانشجویی با عنوان راهیان پیشرفت و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی آمل اشاره کرد و گفت: این گروه هم با هدف کسب تجربه و انتقال دانش درمحیط کسب و کار با فضای کارتولید توفیقات خوبی در سطح شهرستان داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین با اشاره به اینکه با حمایت‌های واحد بسیج سازندگی سپاه، در بخش اقتصاد مقاومتی درسطح شهرستان عملکردهای قابل توجهی به همراه داشته است، گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان آمل که شامل تولیدات فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی، تولیدی و خدماتی که با بهره گیری از تسهیلات حمایتی بسیج سازندگی سپاه آمل، کسب وکارهای خانگی ایجاد وعلاوه براشتغال خود برای چند نفر دیگر نیز اشتغالزایی و ایجاد تولید محصولات داشتند، به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

سرهنگ داغمه‌چی، همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه سواری از میدان قائم تا امامزاده ابراهیم(ع) در روز جمعه هفته پیش‌رو خبر داد و گفت: دو سالن تخصصی بدن سازی و پرورش اندام و تیراندازی نیز به مناسبت هفته بسیج درسپاه ناحیه آمل افتتاح خواهد شد.