مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛

ششمین جشنواره شعر تبری نوج در سوادکوه برگزار خواهد شد

حرف آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در راستای اعتلای فرهنگ و هنر بومی در استان، در سال جاری ششمین دوره جشنواره شعر تبری نوج در شهرستان سوادکوه برگزار خواهد شد.

حسین جوادی در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره شعر تبری نوج با تاکید بر اهمیت فرهنگ و ادبیات بومی و حفظ و احیای زبان تبری، اظهار کرد: حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری بومی از اولویت‌های اداره بوده چرا که کار برای فرهنگ و هنر سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: فرهنگ و هنر به‌ویژه در حوزه زبان و ادبیات بومی ریشه در اصالت مردمان هر منطقه دارد و رسالت ما ایجاد امید و نشاط در جامعه است که هنرمندان در این عرصه نقش مهمی برعهده دارند.

جوادی را بیان اینکه می‌‌توانیم در مازندران پایه‌گذار رویدادهای فرهنگی و هنری ملی باشیم، عنوان کرد: در این خصوص ۱۰ همایش بزرگ در ۱۰ شهرستان با حضور فرهیختگان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: تاکنون پنج دوره جشنواره شعر تبری نوج ویژه اشعار بومی مازندرانی در سوادکوه برگزار و قرار است ششمین دوره این جشنواره در سال جاری در این شهرستان برگزار شود.