برپایی نمایشگاه در مازندران شیوه مهم بازاریابی در رویداد ۲۰۲۲

حرف آنلاین: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: باتوجه به اینکه ساری به‌عنوان پایتخت گردشکری اکو در این رویداد انتخاب شده، ساخت غرفه‌های نمایشگاه بین المللی گردشگری در مازندران یکی از شیوه‌های مهم بازاریابی است. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی […]

حرف آنلاین: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: باتوجه به اینکه ساری به‌عنوان پایتخت گردشکری اکو در این رویداد انتخاب شده، ساخت غرفه‌های نمایشگاه بین المللی گردشگری در مازندران یکی از شیوه‌های مهم بازاریابی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با حرف مازندران، از برگزاری نمایشگاه به‌عنوان یکی از شیوه‌های مهم بازاریابی یاد کرد و گفت: این نمایشگاه مکانی برای انتقال تجربیات و رونق کسب و کار به‌ویژه در حوزه گردشگری است چرا که با مسافران سروکار دارد.

مهران حسنی با اشاره به رویداد ۲۰۲۲، افزود: باتوجه به اینکه ساری به‌عنوان پایتخت گردشکری اکو در این رویداد انتخاب شده، در واقع حضورمان در نمایشگاه با محوریت این رویداد است و ساختار هم به‌گونه ای طراحی شده که بیانگر نمادی از همدلی ۱۰ کشور عضو اکو باشد.

وی یادآور شد: در غرفه‌ها صنایع دستی و آثار میراث فرهنگی مازندران جانمایی شده است، بخش دیگر کار هم معرفی جاذبه‌های حوزه فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان است.

حسنی با اشاره به اینکه در بخش دیگری از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به‌همراه پکیج‌هایی برای این موضوع آماده شده است، عنوان کرد: سه غرفه دیگر برای نمایش غذاهای محلی مازندرانی درنظر گرفتیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران همچنین به حضور هنرمندان با حمایت این اداره اشاره و تاکید کرد: پس از وقفه ۲۲ ماهه از ستاد سفر امسال دستور احیای مجدد آن صادر شد پیش‌بینی ما بر این است که این اتفاق برای نوروز ۱۴۰۱ با توجه به انباشت سفر و اشتیاق به سفر مازندران شاهد حضور چشمگیر گردشگران در مازندران باشیم.

این مسئول اذعان داشت: این نمایشگاه میتواند بخشی از آن نیازهایی را که باید برای ارائه خدمات به گردشگران داشته باشیم را پاسخگو باشد.