برخورد قانونی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان میاندورود

بخشدار مرکزی شهرستان میاندورود گفت : برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و راهکارهای پیشگیری و مقابله و برخورد قانونی با این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مهدی باقری بخشدار مرکزی میاندورود در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه پایش و رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد به طور مستمر نظارت می‌شود، گفت: برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و راهکارهای پیشگیری و مقابله و برخورد قانونی با این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مهدی باقری با بیان اینکه افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در خارج از بافت روستاها با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در این راستا گشت ویژه نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بخش مرکزی با بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی به کار گرفته شده است.

باقری ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی در راستای حفظ تولید و امنیت غذایی از موضوعات بسیار مهم و قابل توجه است و تمامی دهیاران باید همکاری لازم را در این خصوص با ادارات ذیربط داشته باشند.

وی گفت: قانون فصل الخطاب است و همه ما به عنوان مجریان قانون در اجرای آن با جدیت ورود پیدا کرده و با متخلفان برخورد قانونی لازم را خواهیم داشت.

بخشدار مرکزی میاندورود یادآور شد: باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته شود چرا که منجر به تغییر کاربری زمین های مرغوب کشاورزی خواهد شد و دهیاران در این زمینه فعالیت مضاعف داشته باشند .