باند سارقان و مالخر در ساری متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از متلاشی شدن باند سارقان و مالخر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های در حال ساخت شهر ساری و حومه موضوع با جدیت و تلاش شبانه روزی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ و پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سرقت‌ها در مکان‌های مختلف و همچنین از ساختمان‌های فاقد دوربین و نگهبان انجام شده است، افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و پلیسی سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع محترم قضائی و در یک اقدام ضربتی نامبردگان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی یک نفر مالخر اموال مسروقه شناسایی و از محل اختفای وی، یک تن میله گرد و خمود، دریل، دستگاه سنگ بر، دستگاه جوش، دستگاه چمن زن، موتور آب، کفکش، اره برقی، کابل برقی مسی سالم و ذوب شده، برنج، کابل مخابراتی، فیبر نوری، دوربین مدار بسته و … کشف شد.

وی تصریح کرد : متهمان در بازجویی انجام شده به جرم خود مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند که ارزش اموال مکشوفه طی نظر کارشناسان ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال برآورد شد و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.