بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه‌سازی شرق مازندران

حرف آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در سفر یک روزه خود به مازندران از پروژه های راه‌سازی شرق استان بازدید و در جریان پیشرفت فعالیت‌های راهسازی قرار گرفت.

خادمی در اين بازديد که به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران عنوان نمود: خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه پروژه های شرق استان به ویژه محدوده گلوگاه-دامغان به جهت قرارگیری در کریدور شمال به جنوب، جزو پروژه های اولویت دار می باشد تصریح نمود: این پروژه که با تلاش، پیگیری و بازدید های مستمر اینجانب و همکاران بنده قصد آن داریم تا با رفع موانع وسرعت بخشیدن به انجام کار انشاء اله در کوتاهترین زمان ممکن این محور زیر بار ترافیک قرار گیرد.

دکتر خادمی اظهار امیدواری کرد: انشااله با پيگيري هاي نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم.

معاون وزير راه و شهرسازي به نقش پروژه های راهسازی شرق استان در جهت جذب گردشگر و مسافر اشاره و تصريح نمود: با توجه به اينكه اين منطقه جزو مناطق بكر و طبيعت چشم نواز مازندران بوده و از طرفي راه ارتباطي اين استان را به استان سمنان برقرار مي كند، مي تواند عامل مهمي براي جذب گردشگر و مسافراني باشد كه اين منطقه سفر مي كنند.

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اهمیت این پروژه اشاره نمود : محور گلوگاه – دامغان به جهت قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب، میتواند با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش ایمنی و ساماندهی ترافیک منطقه باشیم.

گفتنی است؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به مازندران از کمربندی بهشهر و تعداد دیگری از پروژه های در دست ساخت بازدید نمودند.