مدیرکل حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد؛

نصب ۳۷۷۰ علائم ایمن‌سازی در محورهای مازندران در سال ۱۴۰۱

حرف آنلاین: مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار ۷۷۰ علائم اخطاری، انتظامی و اخباری در محورهای مازندران نصب شد.

حسن جهانیان طی گفت‌وگویی با اشاره به طرح آشکارسازی نقاط پرتصادف، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون احیای بیش از ۵۱۰ کیلومترخط کشی‌ها، اجرای بیش از ۱۱ کیلومتر نیوجرسی با جداکننده، تعمیر، نگهداری و نصب بیش از ۳ هزار ۷۷۰ علائم اخطاری، انتظامی و اخباری، اجرای روشنایی نقطه‌ای محور‌ها و نقاط پر حادثه در چهار تقاطع در طول محور‌های حوزه استحفاظی انجام شد.

وی با بیان اینکه محور‌های ارتباطی مازندران به با حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محور‌های حساس کشور محسوب می‌شوند، افزود: ایمن‌سازی این محور‌ها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به‌طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

ایمن‌سازی ۳۱نقطه پرتصادف در مازندران

جهانیان تاکید کرد: از سال‌های گذشته شناسایی نقاط پرحادثه به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه و زودبازده، توانست در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۱ نقطه پرتصادف و دارای تصادف در جاده‌های مازندران ایمن‌سازی شده است.