انتقاد مجتبی رضوی رئیس خانه صمت مازندران از ویلاسازی غیربومی‌ها

رئیس فعال خانه صمت مازندران، در آخرین مصاحبه خود با خبرگزاری بازار در سال جاری ضمن گلایه گفته که ۳۰۰ هزار واحد ویلا و یک میلیون آپارتمان توسط غیربومی‌ها و بدون نظارت دولت در مازندران در دست ساخت است.

۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۶ بود که سید مجتبی رضوی به عنوان رئیس جدید خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران انتخاب شد

در همان زمان، طبق مصوبات هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، مجتبی رضوی به عنوان رییس، علیرضا فرجی به عنوان نایب رئیس، حسن توسلی به عنوان خزانه دار و نصراله صدرزاده، اسماعیل خاتمی مقدم، شاهپور نیازی و پیمان ولیپور به عنوان اعضای اصلی و دکتر علی اصغر رحمانی بعنوان بازرس اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزیده شدند.

انتخابات اعضای هیئت رئیسه مجددا در ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار و طی آن سید محتبی رضوی، علیرضا فرجی و حسن توسلی به‌ترتیب به‌عنوان رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران برای مدت سه سال انتخاب شدند.

انتقاد از ساخت ۳۰۰ هزار واحد ویلا توسط غیربومی‌ها

رئیس خانه صمت مازندران، در آخرین مصاحبه خود با خبرگزاری بازار در سال جاری ضمن گلایه گفته که ۳۰۰ هزار واحد ویلا و یک میلیون آپارتمان توسط غیربومی‌ها و بدون نظارت دولت در مازندران در دست ساخت است.

به اذعان سید مجتبی رضوی،  تصرف اراضی و زمین های ملی و منابع طبیعی، ترافیک، بهم ریختگی بافت شهری و روستاهای استان، تولید چندبرابری زباله را از جمله مشکلات استان است.

 

وی معتقد است که برای رفع مشکلات استان باید نسبت به تسریع در ساخت بزرگراه تهران – شمال اقدام شود و چهاربانده شدن محور هراز و اجرایی شدن بزرگراه رامسر تا گلوگاه باید با شتاب بیشتری صورت بگیرد.

رضوی همچنین اعلام کرده که عنوان عمده دشت‌های مازندران در شرق استان واقع شده است، از این رو تامین آب این دشت ها را الزامی است و درصورت تامین منابع آبی، شرق استان به چرخه کشاورزی برخواهد گشت.

ویلاسازی+مازندران