انتخابات در نظام جمهوری اسلامی قدرت دینی محسوب می شود

حرف آنلاين: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از حضور مردم پای صندوق رای به عنوان غیرت ملی یاد کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی قدرت دینی محسوب می شود. آیت الله نورالله طبرسی پس از انداختن آرای خود به صندوق های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مسجد […]

حرف آنلاين: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از حضور مردم پای صندوق رای به عنوان غیرت ملی یاد کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی قدرت دینی محسوب می شود.

آیت الله نورالله طبرسی پس از انداختن آرای خود به صندوق های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در مسجد شکوهی ساری در جمع خبرنگاران افزود: امروز همه باید بیایند تا بار دیگر امنیت ملی نظام تداوم یابد.

وی تصریح کرد: تبلیغات سوء و زشت بیگانگان علیه نظام جمهوری اسلامی با حضور حداکثری مردم خنثی می شود.

وی ضمن قدردانی از مردم مازندران بیان داشت: به طور یقین امروز برگ زرین دیگری به صفحات وفاداری ملت به نظام ،با حضور در پای صندوق رای اضافه می شود.

همزمان با سراسر کشور ، رای گیری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه هزار و 45 شعبه اخذ رای مازندران ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شد .

رقابت انتخاباتی در مازندران بین هفت نامزد مجلس خبرگان رهبری و 143نامزد مجلس شورای اسلامی است .

استان مازندران 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی و چهار کرسی در خبرگان رهبری دارد .

براساس اعلام ستاد انتخابات مازندران ،دو میلیون و 235 هزار و 636 نفر واجدین شرایط رای دادن هستند که 112هزار نفر از آنان را رای اولی ها تشکیل می دهند./ ايرنا