امان از توییت‌های وحدت‌شکن معاون سیاسی استاندار مازندران!

چندی پیش سلگی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران پس برگزاری ملاقات عمومی در نوشهر، در توییتی ادعا کرد که در طول ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی ایران فاصله ای بین مردم غرب استان با مرکز استان بوده و استاندار مازندران با ایجاد دفتر در غرب این فاصله را برداشته است!

به گزارش حرف آنلاین، این احتمال می رود که سلگی معاون سیاسی استاندار مازندران از ذوق‌زدگی ملاقات عمومی پرشور این اظهارنظر نسنجیده را ابراز کرده باشد اما آقای معاون غیربومی استاندار بداند که این ادعا نقض غرض و نیز نادیده گرفتن اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است.

در واقع ، همه دست اندرکاران نظام و دولت در تلاش برای تبیین اقدامات انقلاب اسلامی هستند اما این توییت کم رنگ جلوه دادن خدمات و دستاوردهای 43 سال اخیر است.

اگر جناب معاون مطالعه ای هر چند سطحی! پیرامون عملکرد استانداران ادوار مازندران، می داشت قطعا چنین ادعایی را مطرح نمی کرد. از طرفی ایشان حتما حضور ذهن دارد که حسینی‌پور استاندار فعلی از زمان استقرار ، چندین بار حضور میدانی در غرب‌مازندران و همچنین دوبار ملاقات عمومی با مردم غرب استان داشته است.

در اینجا لازم هست این تذکر داده شود که اگر برای معاون محترم، مدیریت قلم و کلامش کمی سخت است لطفا از سوی مقام ارشد استان بعنوان مقام بالادست، تذکری در این باب صادر شود تا بلکه از این به بعد شاهد کاهش حواشی متاثر از توییت‌های غیرمناسب باشیم.

قطعا استاندار مازندران اذعان دارند که در فضای کنونی که‌  کشور مورد هجمه فراوان دشمنان انقلاب اسلامی ایران هست، نباید مسئولین در هر سطحی که هستند با کلام و قلم نسنجیده، تکلم و تحریر کنند.

یک درخواست هم از مقامات فیلترینگ کشور؛ خواهشا برای توییتر معاون سیاسی استاندار مازندران فیلترینگ قوی‌تری اعمال بفرمایید تا شاید شاهد این اظهارنظرهای نسنجیده نباشیم!