افتتاح پیست تخصصی اسکیت سرخ رود تا ۶ ماه آینده

حرف آنلاین : مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، از بهره برداری تنها پیست تخصصی اسکیت شمال کشور در شهر سرخ رود از توابع شهرستان محمودآباد حداقل تا شش ماه آینده خبر داد.

حسن رنگرز در حاشیه برگزاری مسابقات اسکیت قهرمانی مازندران در آمل گفت: ساخت این پیست از چند سال پیش در یک زمین ۹ هزار متری در شهرساحلی سرخ رود شروع شده و متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی افزود: برخی موانع اداری در ساخت پیست اسکیت شهرسرخ رود در شروع کار ایجاد شده بود که توسط شورای شهر و شهرداری این شهر در حال برطرف شدن هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه مجوز‌های لازم برای پیست اسکیت در شهر سرخ رود صادر شده و در مرحله عقد قرارداد با سرمایه گذار هستیم، تصریح کرد: سرمایه گذار مورد نظر هم بسیار علاقمند برای تکمیل این طرح مهم استانی و زیرساختی در حوزه ورزش مازندران است.

رنگرز به پیشرفت حدود ۲۵ تا ۳۰ درصدی پیست اسکیت سرخ رود به عنوان یکی از پیست‌های استاندارد این رشته ورزشی درشمال کشور و هم ردیف با پیست‌های حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه آکادمی و پیست اسکیت مازندران شامل یک پیست چند خط ۲۰۰ مترسرعت با امکانات زیرساختی و رفاهی مورد نیاز برای اسکیت‌بازان است که در صورت بهره‌برداری این پیست، اماکن میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی در استان فراهم خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های در حال انجام و پیگیری‌های جدی هیات اسکیت مازندران، پیش بینی می‌شود، پیست اسکیت سرخ رود حداقل تا شش ماه آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.