افتتاح ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی بابل

رئیس بیمارستان آیت ا… روحانی بابل از افتتاح ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مسئولین خبر داد. دکتر شهرام سیفی گفت: ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مسئولین دانشگاه و بیمارستان پنجشنبه 24 اسفند 96 افتتاح گردید. […]

2

رئیس بیمارستان آیت ا… روحانی بابل از افتتاح ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مسئولین خبر داد. دکتر شهرام سیفی گفت: ساختمان اورژانس جدید بیمارستان روحانی با حضور دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مسئولین دانشگاه و بیمارستان پنجشنبه 24 اسفند 96 افتتاح گردید.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه اورژانس در شهریور سال گذشته آغاز شد اظهار داشت : تخت های اورژانس از 39 تخت به 56 تخت افزایش یافته است. سیفی همچنین تعداد مراجعان بیماران به واحد اورژانس در 11 ماهه نخست سال جاری را حدود 64 هزار نفر عنوان عنوان کرد و گفت : این حجم مراجعه به صورت متوسط ، 100 درصد اشغال تخت اورژانس را شامل شده است.این مسئول این نوید را به همشهریان و هم استانی های عزیز داده است که با اضافه شدن 300 متر مربع به واحد اورژانس  بتوانیم خدمات مناسب تری به مراجعین عزیز ارائه نماییم و شاهد بهبود روند درمان بیماران با کیفیت بالاتر باشیم.به گزارش روابط عمومی بیمارستان آیت ا… روحانی(ره)بابل ، دکتر سیفی افزود: با طرح توسعه اورژانس علاوه بر اضافه شدن تخت ها ، اتاق پزشک ، اتاق پزشک اسکرین ، اتاق پزشک مقیم ، اتاق احیاء ، خوابگاه استراحت پرسنل آقا و خانم نیز در فضای جدید تعبیه شده است.رئیس بیمارستان روحانی همچنین وجود اورژانس ویژه قلب را از دیگر مزیت های اورژانس این مرکز برشمرد و گفت : اورژانس قلب در فضای فیزیکی مجزا در واحد اورژانس جهت خدمات رسانی به بیماران حاد قلبی ایجاد شده است.وی افزود: یکی از امتیازات ویژه این مرکز مجهز بودن به باند هلی کوپتر می باشد که در ضلع جنوبی به ابعاد 35 در 35 متر و صفحه زمینی باند نیز دارای ضخامت 300 میلیمتر با بتن مسلح است و می تواند در موارد اورژانسی موجب تسریع ارائه خدمات گردد.